Gå til innhold

Tegne hus.. Enkelt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det ett enkel program som lar deg tegne inn plantegninger over hus?

Trenger ikke være noe 3d greier.. Mare at man kan tegne inn rom og slikt i skala :-)

Ikke hele hus.. Bare romplan altså ;-)

Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...
Skrevet (endret)

Noen som vet om noe mer avanserte programmer? Så man kan lage rom i 3d med møbler og styr? Nesten som sims =)'

Edit: Kikket litt på sketchup, ser ut som det funker fint.

Endret av QBab
Skrevet

QBab, det fulgte med et sån program som enn kunne gjør akkuratt det du er på jakt etter i Hjemmepc engang. Jeg kan ta og se om jeg finner det igjen når jeg får tid.

Skrevet (endret)

www.chiefarchitect.com

Har programmet installert selv.

Veldig mye bra der; veldig stort "bibliotek" med maler, og gode løsninger.

Det eneste aberet (akkurat som med autocad) -er at det er et såpass omfattende program at man må sette av gaanske maange timer til praksis før man vil få skikkelig glede av det. :)

Endret av lars´n
Skrevet

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...