Gå til innhold

Opgradere til Vista eller ikke?


Anbefalte innlegg

Hei, jeg sitter da i den situasjonen der jeg lurer på om skal kjøpe Vista eller ikke :hmm:

 

 

Hører at folk har problemer med vista ang drivere også er det andre igjen som ikke har det..

 

 

Jeg spiller en del spill, og har 2 gig liggende her som jeg ikke har bruk for på Windows xp

 

 

å hvordan versjon burde jeg skaffe? 32 eller 64bit osv?

 

 

Takk for svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er i samme situasjon som deg. Vurderer å legge inn Vista 64bit. Men er veldig usikker på hva som vil virke og ikke virke. Men jeg tror jeg bare hopper i det. Holder på å bygge ny maskin. Så da passer det kanskje med nytt operativsystem også  :)

8560528[/snapback]

Jeg også lurer på dette.kunne du fortalt om hvordan det går med spill og sånt?

Endret av jlona
Lenke til kommentar

Jeg sitter og tenker på akkurat det samme som dere. Skal kjøpe meg en ny pc og da trenger jeg et nytt os.

 

Jeg bruker min pc MYE til spill (for det meste bf2 og cs:s) og tenker på om jeg skal kjøpe vista eller xp. Jeg må ha nytt uansett.

 

Noen som VET noe om hvordan battlefield 2 og programmer som ventrilo funker i vista?

Lenke til kommentar

Tja Vista er vel fremtiden da og her fungerer det utmerkst.

Om du har XP fra før kan du jo da legge inn begge og bruke XP til spill om du synest ytelsen i Vista blir for lav, det vil nok uansett komme oppgraderinger som vil fikse dette "problemet" i Vista.

Personelig er jeg iallefall ikke i tvil, her går det helt flott med Vista 64 bit :thumbup:

Lenke til kommentar
Tja Vista er vel fremtiden da og her fungerer det utmerkst.

Om du har XP fra før kan du jo da legge inn begge og bruke XP til spill om du synest ytelsen i Vista blir for lav, det vil nok uansett komme oppgraderinger som vil fikse dette "problemet" i Vista.

Personelig er jeg iallefall ikke i tvil, her går det helt flott med Vista 64 bit  :thumbup:

8601112[/snapback]

Hvilket antivirus/internet security bruker du? og åssen er 64bit i forhold til spill som f.eks Cs:s?

Lenke til kommentar
Tja Vista er vel fremtiden da og her fungerer det utmerkst.

Om du har XP fra før kan du jo da legge inn begge og bruke XP til spill om du synest ytelsen i Vista blir for lav, det vil nok uansett komme oppgraderinger som vil fikse dette "problemet" i Vista.

Personelig er jeg iallefall ikke i tvil, her går det helt flott med Vista 64 bit  :thumbup:

8601112[/snapback]

Hvilket antivirus/internet security bruker du? og åssen er 64bit i forhold til spill som f.eks Cs:s?

8601207[/snapback]

 

Når det gjelder antivirus, så har jeg kjørt med Avast og med siste utgave av Northon (en av gangen selvsagt) og begge fungerer utmerket.

Når det så gjelder Cs spiller jeg ikke dette selv,men min sønn spiller litt og jeg forstår det slik at det fungerer greit, han foretrekker å bruke min maskin kontra sin egen,riktinok har jeg en kraftigere mnaskin så det hjelper nok på :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...