Gå til innhold

Dell Inspiron 1520/1720 tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har egentlig ikke noe tro på at det kun er noen utvalgte enkeltdeler som står for forsinkelsene.

Jeg har ikke n-card i min bestilling, og mange andre har bestilt samme skjermtype som meg - men likevel fått sine bærbare før meg (selv om de har bestilt etter meg).

Skrevet
Hadde ikke Dell problemer med å skaffe glass til skjermene da?

9554997[/snapback]

Vet ikke jeg. Fikk beskjed om at min var forsinket, men så var den sendt dagen etterpå :D

9555013[/snapback]

Wow! Så gode nyheter for de som venter på sin Dell nå! Takk Supermario911 for at du gir oss håp! =)

PS: Jeg håper at du ikke jobber for Dell og sprer propaganda ;)

9555144[/snapback]

Jeg gjentar meg selv litt for å gi deg mer håp :) Jeg bestilte den 3/9, sist jeg hadde sjekket var den ikke satt i produksjon :!: , og estimert levringsdato var 17/10! Så fikk jeg den jo 19/09, nesten tre uker før estimert leveringsdato. Så det er håp :w00t:

Samme skjedde da jeg bestilte i slutten av sommerferien 10/7, var estimert leveringsdato 2/8, men fikk den etter ca 2 uker :D Da sa dell på telefonen at jeg måtte forvente lang ventetid hehe

Tror jeg har hatt veldig flaks med leveringen når jeg leser her :!: men det er ihvertfall håp. Er forresten super fornøyd med maskinen(e) og kunne aldri tenkt å ha kjøpt noe annet da (jeg mener at) ikke noe annet kan måle seg med den ;)

Skrevet

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

9554997[/snapback]

Vet ikke jeg. Fikk beskjed om at min var forsinket, men så var den sendt dagen etterpå :D

9555013[/snapback]

Wow! Så gode nyheter for de som venter på sin Dell nå! Takk Supermario911 for at du gir oss håp! =)

9555144[/snapback]

Jeg gjentar meg selv litt for å gi deg mer håp :) Jeg bestilte den 3/9, sist jeg hadde sjekket var den ikke satt i produksjon :!: , og estimert levringsdato var 17/10! Så fikk jeg den jo 19/09, nesten tre uker før estimert leveringsdato. Så det er håp :w00t:

Samme skjedde da jeg bestilte i slutten av sommerferien 10/7, var estimert leveringsdato 2/8, men fikk den etter ca 2 uker :D Da sa dell på telefonen at jeg måtte forvente lang ventetid hehe

Tror jeg har hatt veldig flaks med leveringen når jeg leser her :!: men det er ihvertfall håp. Er forresten super fornøyd med maskinen(e) og kunne aldri tenkt å ha kjøpt noe annet da (jeg mener at) ikke noe annet kan måle seg med den ;)

9560532[/snapback]

Takk for at du delte dette med oss olhartvig! Forhåpentligvis så kommer underleverandørene til Dell å få deler på lager snart.

Enn annen spørsmål:

Hvilken Firewire port har Inspiron PCene? IEEE 1394a? IEEE 1394b? eller IEEE 1394c?

Takk for svar!

Skrevet
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

9554997[/snapback]

9555013[/snapback]

9555144[/snapback]

9560532[/snapback]

Takk for at du delte dette med oss olhartvig! Forhåpentligvis så kommer underleverandørene til Dell å få deler på lager snart.

Enn annen spørsmål:

Hvilken Firewire port har Inspiron PCene? IEEE 1394a? IEEE 1394b? eller IEEE 1394c?

Takk for svar!

9562010[/snapback]

I følge denne sidener det IEEE 1394a.

Skrevet (endret)

Jeg har ventet på min Inspiron 1520 i over tre månender. Jeg kunne få 500 kroner i prisavslag, eller en fjernkontroll. Fy faen, dette er flaut. Nå har jeg ventet så lenge at de har sluttet å selge harddisker på 120 GB som standard. Jeg har betalt 15.000 kroner, hva har dere andre fått i avslag?

Endret av XviD
Skrevet
Jeg har ventet på min Inspiron 1520 i over tre månender. Jeg kunne få 500 kroner i prisavslag, eller en fjernkontroll. Fy faen, dette er flaut. Nå har jeg ventet så lenge at de har sluttet å selge harddisker på 120 GB som standard. Jeg har betalt 15.000 kroner, hva har dere andre fått i avslag?

9563655[/snapback]

500 kr i avslag er jo hårreisende!

Jeg fikk noe internett og telefonrabatt ved bestillingen, slik at prisen ble 10 500. Da leveringen ble utsatt, fikk jeg ytterligere 1000,- i rabatt.

Anbefaler at du tar en telefon til, og krever mer i rabatt.

Skrevet
Da var min kommet "I Produksjon" igjen i dag.

Får håpe at den blir fullført da :)

Fortsatt 10/10/07 som leveringsdato.

9578625[/snapback]

Let the force and luck be with your Inspiron, my Inspiron comrade!

Hold oss oppdatert flame01. Ingen forandring hos meg... Se min signatur.

Skrevet
Gi meg oppdateringer da AMDXP. :)

Har selv bestilt min Acer 5920g i dag.  :w00t:

9580932[/snapback]

Gratulerer med bestillingen! Håper du får DENNE før nissen banker på døra :)

Min siste oppdatering: jeg er trofast som et fjell til Dell jeg. Ingen forandring i leveringsdatoen.

Fortsatt: 14 november! ( :thumbdown: )

Skrevet
Din bestilling blir klargjort for utsendelse den 09/26/2007  :w00t:

Fra trinn 3 til trinn 4 i dag :)

9581371[/snapback]

Nice going man! Hold oss oppdatert :)

Du er en VEDLIG heldig mann! :)

Skrevet
Gi meg oppdateringer da AMDXP. :)

Har selv bestilt min Acer 5920g i dag.  :w00t:

9580932[/snapback]

Gratulerer med bestillingen! Håper du får DENNE før nissen banker på døra :)

Min siste oppdatering: jeg er trofast som et fjell til Dell jeg. Ingen forandring i leveringsdatoen.

Fortsatt: 14 november! ( :thumbdown: )

9581478[/snapback]

Får den denne helgen eller noen få dager etter. :)

Vi to var veldig uheldige med leveringsdatoen, er litt sur på de som fikk den før. :hrm:

Håper du får den før november da. :thumbup:

Skrevet (endret)

Din bestilling er ekspedert den 09/26/2007 !

Bestillingen din er underveis med vår leveringspartner (speditør) / posttjeneste.

Gikk fort i dag gitt.. Når dem først fikk ut fingeren, så gikk det jo radelig :)

Endret av flame01
Skrevet

Flere som har vært heldige idag? Pissa nesten på meg når jeg leste at den var i produksjon når jeg våkna idag, og når jeg sjekka nå så så jeg dette:

1. Bestillingsbehandling

2. Produksjon ikke startet

3. Produksjon

4. Klargjøring før levering

5. Ekspedert Wednesday, September 26, 2007

:dribble::love::w00t:

Mer informasjon:

Bestillingsdato: 08/23/2007

Estimert leveringsdato (på eller før denne datoen): 10/08/2007

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...