BigJackW Skrevet 6. mai 2007 Skrevet 6. mai 2007 Hei Har en BenQ DW1620 Pro stående i maskina her. Da jeg skulle åpne den kom den ikke ut. Jeg trykka noen ganger på knappen og kom fortsatt ikke ut. Så dreit jeg i det. Satt meg ned en stund med noe annet så kommer den plutselig ut. Og går litt inn. Så trykker jeg igjen og den går helt inn og kommer bitte litt ut. Nå regarer den ikke i det hele tatt. Noen som har den fjerne anelse over hva som er feil ?
L O G I M A N Skrevet 7. mai 2007 Skrevet 7. mai 2007 Sjekk at ide kabel og strømkabel sitter skikkelig i. Ellers er det vel bare å bytte den ut.
Zash Skrevet 7. mai 2007 Skrevet 7. mai 2007 Virker som om det er noe som hindrer den i å komme skikkelig ut. Kanskje demontere den og se om det er kommet noe rusk oppi, eventuelt en cd/dvd som ligger skeivt...
BigJackW Skrevet 7. mai 2007 Forfatter Skrevet 7. mai 2007 (endret) Strøm og IDE sitter. Skal ta å sjekke den litt. Edit: Det er ikke noe CD i den en gang By the way: Hvilken DVD-brenner anbefaler dere ? Endret 7. mai 2007 av BigJackW
BigJackW Skrevet 7. mai 2007 Forfatter Skrevet 7. mai 2007 Er vel ikke noe vits i å sjekke om strikken er på når den ikke reagerer en gang.
VetleRsport Skrevet 8. mai 2007 Skrevet 8. mai 2007 jo den er en av de som gjør at den kommer ut da.?
BigJackW Skrevet 8. mai 2007 Forfatter Skrevet 8. mai 2007 jo den er en av de som gjør at den kommer ut da.? 8564412[/snapback] Sier du det. Men jeg sier at den ikke reagerer, dvs ingen lyd (el-motor), ingen bevegelse, ingenting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå