Arntsen Skrevet 6. mai 2007 Skrevet 6. mai 2007 Hei! Har veldig lyst til å gjøre noe med bilen min, en Peugeot 307 -01 mod. Trenger noen råd om hvor jeg skal få tak i ting som passer og som man ikke trenger være ekstremt flink til å mekke bil for å få til.. Dette har jeg lyst til å gjøre: - Bytte ut lykter bak (1.pri) - Bytte ut lykter foran (2. pri) - Et litt beskjedent bodykit (fra tuningzone.pl ? ) - Andre blinkere (må stå i stil med lykter foran og bak) - Sote / tone vinduene - Hekkspoiler Fra før har jeg: Senka 30/30mm Satt inn carputer med 7" touchskjerm der cd-spiller har stått Satt i anlegg Den får nok også veldig snart en runde med permashine Noen som vet om noen sider som selger billig styling/stæsj til bilen. Trenger ikke være i Norge. Har allerede store planer om å bestille styling fra Tuningzone.pl, dersom noen ikke har STORE innvendinger mot å bestille derifra...? På forhånd takk. Kom gjerne med flere tips..
medlem-130744 Skrevet 26. mai 2007 Skrevet 26. mai 2007 Streetdesign eller Tuning Lykke til med styling, dette kan bli flott! Ikke glem å lage en arbeidslogg hvis det blir noe av det da.
RunDa Skrevet 26. mai 2007 Skrevet 26. mai 2007 BS Bildeler har mye bra og billig styling! Anbefaler de! http://www.bsbildeler.no/butikk/ Mye heftig til en 307 der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå