Gå til innhold

Vampire: Masquerade: Bloodlines Generel Diskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fullførte nettopp spillet for andre gang. Hadde maks i Firearms og Perception, så en av de siste bossene ble drept etter kun ett magasin med min Steyr Aug. Temmelig kraftig, alt jeg har lest om at skytevåpen er svakt i Bloodlines er bare tull. Nå blir det ei pause før jeg begynner på nytt med enten en Malkavian, Nosferatu eller Tremere.

Skrevet (endret)

I Redemption, derimot, var skytevåpen så underpowered at de var ubrukelige. Der fikk man et sverd som både lagde Frenzy OG draina blod halvveis i spillet. Det brukte jeg ut hele spillet. Og alle vendors i nåtiden (1999) solgte sverd/økser sammen med skytevåpen.

SKytevåpen traff ingenting, og å gi skytevåpen til noen i partyet ditt resulterte i at de wastet all ammoen ved å skyte i vegger. De tracka nemlig fiender gjennom veggen og plaffa løs :p

Jeg kom til å tenke på noe..F.eks. stealth-quests som den Elisabeth Dane-questen, eller å plante kameraer for Nossie-kjerringa. De blir vel umulige med en Toreador som er våpen-specced?

Endret av Bitex
Skrevet
Jeg kom til å tenke på noe..F.eks. stealth-quests som den Elisabeth Dane-questen, eller å plante kameraer for Nossie-kjerringa. De blir vel umulige med en Toreador som er våpen-specced?

8604198[/snapback]

Neida. Du trenger ikke mer enn ett poeng i stealth gjennom hele spillet. Du kan til og med skaffe det gratis, for det er ei bok som gir deg ett poeng i stealth i leiligheten ved siden av din i Santa Monica. Klarte meg fint uten å bli oppdaget både på lasteskipet, museet og alle andre stealth-oppdrag. I vanskelige tillfeller kan du bruke Blood Buff for å øke stealth'n din.

Skrevet

når er det man får leiligheten nedi downtown, mener å huske jeg fikk den etter elisabeth dane, men har ikke fått den enda, og nå skal jeg til museumet

Skrevet

Klarte også Elisabeth Dane uten og bli opdaget.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Man trenger bare og trykke på TV Skjermen i Rommet meed PC' en i et par ganger så kommer bilde av Sacrofagen opp på TV' Skjermen
Skrevet
Klarte også Elisabeth Dane uten og bli opdaget.

Man trenger bare og trykke på TV Skjermen i Rommet meed PC' en i et par ganger så kommer bilde av Sacrofagen opp på TV' Skjermen

8605384[/snapback]

ja og

greier men å overtale han vakten til å tro at du er en reporter for du politit raproten, hvis ikke må du ut på dekket og få tak i den, noe som er meget vansklig uten å måtte drepe seg dit
Skrevet

hugser at jeg kom til en bane med vampire Hunters eller noe slikt, og det var et hus med sinnsykt mange vakter rundt, og inni huset var det laser med forskjellige farger( en for menneske og en for vampyrer) og da måtte man slå av den for vampyrer. Det var j**la mangen fiender der, sinnsykt vanskelig, kom meg aldri videre, så jeg sletta spillet. Men det var kult å drepe vaktene ute med kniv og Katana, lista meg innpå og drepte de heh.

Skrevet

begynnte på en ny char nå, men av en eller annen grunn kan jeg ikke gi blod til heather, han marc karen nevner ikke at han er en gould, men det skal være enn annen kar som kan fortelle deg om det, men finner ikke han heller

Skrevet

Hun døende dama blir blood dollen din senere, hun blir din største fan og følger etter deg til alle leilighetene, så du kan suge blod av henne når som helst. Pluss du kan be henne bytte mellom mange forskjellige klær. (goth slut, geeky osv).

Også gir hun deg noen bra gratis items før store quests. Dumt å ignorere henne.

Skrevet

Husker jeg ga henne blod og sa jeg var vampyr da fikk jeg Masquerade Violation og Loadet et tidligere Save-Game.

Skrevet
vanligvis får man vite hva en guld er fra han merico. men fikk ikke vite det denne gangen

8618100[/snapback]

Pratet du med ghoulen til Bertram Tung (han Nosferatuen) før du pratet med Heather? Han som står utenfor sykehuset. Mulig du må prate med han først.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...