Gå til innhold

Tre kjappe spørsmål om Zelda: Wind Waker


Anbefalte innlegg

Har akkurat fått Fire/Ice Arrows, og Iron Boots. Skal straks entre vindtempelet, men før den tid har jeg lyst til å finne ut følgende:

  • Hvor får jeg kjøpt/stjelt/finne piler?
  • Hvordan kan jeg få ha med meg mer enn 30 stk på en gang?
  • Hvordan får seg større pengepung? Har bare plass til 200 rupees nå

Herlig spill forresten :)

Endret av Kjeksmestern
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1. Piler får du naturlig etter en av dungons-ene. Tror det er nr. 3. Når du har fått buen finner du piler ved f.eks. å kutte gress.

2. Du må finne den rette fe-en. Disse lever i nord, sør, vest og øst på kartet. Også noen som er spredt rundt omkring på forskjellige øyer. F.eks. Outset Island.

3. Også en av fe-ene som gir deg det.

Lenke til kommentar

2. Om jeg ikke husker feil finner du oppgradering 1, altså opp til 60 stk, på western fairy island. Den ligger vel like ved "Mother and child isle", hvor du fant ild-og ispilene. Men du må ha (megaton) hammeren for å komme inn.

 

3. Oppgraderingen til 1000 rupees er hvertfall på Outset island, der du starter. Den er under en stein du må sprenge med bombe inne i skogen hvor du reddet Tetra. :)

Endret av Jorchi
Lenke til kommentar

Tilater meg å komme med noen spørsmål jeg også :)

 

1. Får man ikke ringer rundt hjertene i WW (husker ikke :dontgetit: )

 

2. Jeg har byttet en town flower mot en sea flower med goronen på graet fish isle. Hva er neste steg? Bytter jeg en av de to blomstene med de to andre for jeg bare tilbake den andre. Mener å huske at man får byttet til seg en exotic flower eller noe?

 

3. Hva må man gi til goronen på great fish isle for å få hearpieceen?

 

 

edit: Fant ut av det :!:

Endret av Jorchi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...