Gå til innhold

På leiting etter Timesplitters. [Løst]


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Har vore på leiting etter Timesplitters 2 ei god stund no, er også på jakt etter TimeSplitters: Future Perfect.

Klarer ikkje å finne nokon av dei i norske butikkar.

Begge er på på amazon.com men det er jo i ntsc versjon, vil helst ha pal.

Play.com har, men har ikkje muligheten å frakte det hit.

 

 

Virka som det er mange som lika den spel serien,

 

noken som har ide om kor eg kan få tak i? :)

Endret av Phantnce
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

No har eg kjøpt Timesplitters 2 (NTSC format) frå amazon.com 158kr inkl. forsegling, billig! Har også fått låne tilbake min gamle PS2 til eg får meg PS3. Det er ikkje mulig å få spelet til å fungere med loddefri chip (swapdisc) som er i den, kanskje chippen har sagt takk for seg.

 

Er jo heilt umulig å få tak i TimeSplitters 2 og TimeSplitters Future Perfect!

Spurte den lokale Spaceworld butikken som skulle prøve å få bestilt frå England, men nei :(

 

Kor får eg tak I PAL versjon?

Dersom noken hadde sitt det i sin lokale butikk (forsegla) så kunne det vore mulig å sendt det i postoppkrav :love:

 

Takker for all hjelp, berre må ha dei i samlinga :thumbup:

 

NB: Noke meir chipping blir ikkje aktuellt sia PS3 er like rundt hjørnet. PAL ffs!

Lenke til kommentar

Butikker som Free Record shop selger futere perfect for en billig penge. Narvesen har også det spillet. De har det ivertfall i dette området. Men se i billigbøttene, da de ofte ligger der. Veldig gode og artige spill. Future perfect har noen av de beste cut scenene i noen spill EVER!

Lenke til kommentar

Lol, er ikke så rart at du ikke får det til å virke med swap magic, det er rett og slett ubrukelig. Det kan heller IKKE kalles chip, en chip loddes inn i maskinen, og fungerer med ALT. Så en skikkelig chip er det som gjelder, og er uansett en god investering selvom du skal ha ps3 ;)

 

Som sagt så kan du gjerne sende meg en pm for mere info ang chip, jeg har også spillene du leter etter ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...