Gå til innhold

Oppfordring til moddere


Anbefalte innlegg

Syntes det er synt at så mange arbeidslogger ikke ender noen steder, folk som ikke har annet enn en skrutrekker til disposisjon setter igang store prosjekter, og får sponsorer, og så blir det ingenting :hrm:

 

Blir mindre villig til å kommentere når det er så mange av de prosjektene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kanskje utnevne noen ildsjeler i Worklogs-forumet og be de lete gjennom forumet en gang i uken og lage en artikkel om ukens updates og de hotteste prosjektene.

Hvis dere ser på www.bit-tech.net så har de laget en sånn ordning. De skriver en artikkel om de fire hotteste prosjektene hver uke, og får litt blest rundt forumet. Jeg tror at dette forumet kan lære av Bit-Tech, jeg er veldig fornøyd med det forumet!

 

Bare en ide, sjekk det ut under "Modding" for å se loggene. De skriver også om noen logger som har uthevet seg.

8555222[/snapback]

Hvis vi sier 4 prosjekter i uka. Da ville nok alle prosjektene i kategorien vært nevnt innen 1-2 månder tror jeg.

8557963[/snapback]

 

Da må folk gripe dremmel og lage flere worklogs. :)

 

Å miste pågangsmotet må jo være ganske så kjedelig når man jobber med noe slikt. For det første kunne jo prosjektet blitt veldig bra, hvis man legger sjelen i det, for det andre så blir det jo stående er halvferdig prosjekt i kjelleren eller garasjen som det har blitt brukt en del penger på, som til slutt kastes. :hmm:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...