Gå til innhold

Total War: Får ikke instalert rtw! [nytt problem nå..]


Anbefalte innlegg

Hei.

Når jeg skal instalere rtw, så får jeg en feilmelding.

 

1607: Unable to install installShield Scripting Runtime..

 

Dette kommer opp før installen har starta.. :cry:

 

Og i sted så var det noen filer jeg ikke fikk installert.. Noen som kan hjelpe meg? Har tenk å spille litt gode gamle rtw med manowar på headsettet.. :love:

 

Btw, trenger svar så fort som mulig..

 

:(

 

Edit: Nå har jeg fått startet å installe,men når jeg har kommet et stykke ut i 3 cd`n så er det ei fil som jeg ikke får instalert, small_cliff eller no sånt..

Noen som har forslag? :hmm:

Endret av M.F.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet ikke det vil hjelpe. Men hadde problemer med at enkelte filer ikke ville installeres en gang, løsningen jeg kom fram til var:

 

Når den sier den ikke får installert en fil, ta ut CDn/DVDn. IKKE avbryt innstallasjonsprosessen. Deretter venter du litt. Noen sekunder senere dytter du den inni igjen, 2-3 sekunder senere trykker du "Ok" hvor det står du må putte inn igjen platen. Om det ikke virker første gang, prøver du to ganger til, har den fortsatt problem med samme fil kan du gi opp.

 

Mulig at det ikke vil virke, men ingen mer intelligent løsning på lager.

 

Kanskje kan Orresnei sin guide: "Når du ikke får installert/startet spillet" hjelpe

Endret av TSP
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
TSP:

Det funket dårlig :(

 

toeblast:

Hva mener du?

8658482[/snapback]

 

Du lagrer platene på hardisken som for eks iso, bin. Da har du cdene lagret på hardisken og kan kjøre dem via programmer som alcohol 120% og deamon tools.

(De fleste piratkopierte spill finnes som oftest som "images".

 

 

Feilen fra platene vil trolig smitte over på "image" da, men er verdt et forsøk.

En annen ting som er verdt å merke er at når du installerer Rome via en virtuell cd rom så må du bruke den samme stasjonsbokstaven for alle platene. Starter du for eks installasjonen fra k: må du bruke k: for cd 2 og 3 også. Hvis ikke får du trolig en feilmelding fordi installasjonsprogrammet ikke registrerer at du bytter cd.

Endret av toeblast
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...