Gå til innhold

Spille spill på 42. tommers Plasma Pioneer?


Anbefalte innlegg

Hei på dere,

Lurer litt på hvordan det går å spille spill på en 42. tommers Pioneer Plasma TV, tenker da spesielt på konsollspill til Wii og X360. Er det slik at bildet kan fryse seg fast på skjermen? Går det greit å spille racing og sports spill på den? Har nemlig hørt at Plasma TVer sliter med dette. Men har også hørt rykter om at de nye skjermene skal tåle dette ganske bra, uten noen problemer. Er også litt usikker på hvordan det går å F.eks surfe på nettet med den på Wii og bruke den i menyene på X360.

 

Takker for svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har spilt Wii og 360 på en Pioneer 50" i omtrent 5 måneder nå og fortsatt ikke opplevd noe tegn til innbrenning. Og det uten å ha gjort noen spesiell innsats for å unngå det. Når det gjelder bilspill og sportspill så har jeg spilt en del Excite Truck og litt PGR3 og Need for Speed: Most Wanted. Også spilt endel PES6 og Madden07. Har og brukt en del tid i menyene og litt på internettkanalen til Wii. Alt dette uten å få noe innbrenning som sagt.

Lenke til kommentar

Aldri fått innbrenning i spill selv heller, men har vært ganske konsekvent på å sette den i spillmodus.

Men Tv logoer er en annen sak:(

Må legge til at jeg har forrige generasjon pioneer (pdp-436xde), nye skal vel være bedre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...