..Bjørnar.. Skrevet 27. mai 2009 Skrevet 27. mai 2009 Forresten, er det noen som vet hva slags dyser jeg trenger på Metrakits rk replica til Derbi GPR? ( http://www.speedoptions.no/index.php?main_...dc0a34bd3ef6a8a ) Nei i og med at det ikke er lov å diskutere trim her.
Thatssomebaadnews Skrevet 27. mai 2009 Skrevet 27. mai 2009 Hva kan jeg gjøre med min Kymco Super8 scooter for og få den til og gå bedre? Går i 50 originalt nå, og tenkte jeg skulle fjerne variatorringen, da skal den gjøre 60 i følge forhandleren jeg kjøpte den hos! Hva mer kan jeg gjøre? Er disse plombert? Gidder ikke hive på effektpotte, da det er mye lettere og bli stoppa da. Gidder heller ikke dyse opp, eller dreve om osv osv
makila Skrevet 27. mai 2009 Skrevet 27. mai 2009 Hehe, hvorfor gidde å spørre om dette her S.Larsen, når det står i innlegget over deg at det ikke er lov å diskutere trim her? Mopedportalen eller MC-forumet er der du skal forhøre deg da
Thatssomebaadnews Skrevet 27. mai 2009 Skrevet 27. mai 2009 Heh, så ikke det! Får ikke svar på mopedportalen Heh, så ikke det! Får ikke svar på mopedportalen
Jens viking Skrevet 8. juni 2009 Skrevet 8. juni 2009 Forresten, er det noen som vet hva slags dyser jeg trenger på Metrakits rk replica til Derbi GPR? ( http://www.speedoptions.no/index.php?main_...dc0a34bd3ef6a8a ) har akkurat det samme til min. Drus på med 88 Hva kan jeg gjøre med min Kymco Super8 scooter for og få den til og gå bedre? Går i 50 originalt nå, og tenkte jeg skulle fjerne variatorringen, da skal den gjøre 60 i følge forhandleren jeg kjøpte den hos! Hva mer kan jeg gjøre? Er disse plombert? Gidder ikke hive på effektpotte, da det er mye lettere og bli stoppa da. Gidder heller ikke dyse opp, eller dreve om osv osv kommer an på om den er 4 takt eller 2 takt! 4 takt er ikke spesielt lette å trimme, men er det en 2 takt er det bare å hive på et spesielt effektanlegg, selv om det er ulovlig. fikk selv erfare dette..
Markelure Skrevet 9. juni 2009 Skrevet 9. juni 2009 Hva kan jeg gjøre med min Kymco Super8 scooter for og få den til og gå bedre? Går i 50 originalt nå, og tenkte jeg skulle fjerne variatorringen, da skal den gjøre 60 i følge forhandleren jeg kjøpte den hos! Hva mer kan jeg gjøre? Er disse plombert? Gidder ikke hive på effektpotte, da det er mye lettere og bli stoppa da. Gidder heller ikke dyse opp, eller dreve om osv osv er sikkert plombe i potta i tillegg til variatoren. kanskje sperre i cdi og.
dysfunctional Skrevet 15. juni 2009 Skrevet 15. juni 2009 Forresten, er det noen som vet hva slags dyser jeg trenger på Metrakits rk replica til Derbi GPR? ( http://www.speedoptions.no/index.php?main_...dc0a34bd3ef6a8a ) Sjekk hvilken dyse du har nå, og gå opp ca 10 størrelser.
brukernavnerteit Skrevet 18. juni 2009 Skrevet 18. juni 2009 Vet ikke helt hva som er galt med mopeden min. Er ikke noe mekaniker, har veldig lite peiling på motorer. Men når jeg skal kjøre hopper den bare litt framover før den dauer. Er lignende med å kjøre bil, når man speeder for lite når man kjører. Men jeg speeder nok, er ikke det som er problemet. Er sikkert noe veldig enkelt. Kanskje jeg trenger mer olje? Jeg aner ikke, men om noen har peiling, vet dere hva som er galt?
Enojo Skrevet 18. juni 2009 Skrevet 18. juni 2009 Er sannsynligvis noe med forgasserinnstillingene dine, vil jeg tro. For mye bedre hjelp enn her, ta turen til mopedportalen.com. Der er de fleste over gjennomsnittet gode når det gjelder mopeder og lign.
brukernavnerteit Skrevet 18. juni 2009 Skrevet 18. juni 2009 Skal spørre der, du. Takk for svar Men kan også si at mopeden fungerte fint i går... Om det har noe å si
mehh Skrevet 18. juni 2009 Skrevet 18. juni 2009 Hva syns folk da, er det verdt og kjøre rundt med trim?
Jens viking Skrevet 18. juni 2009 Skrevet 18. juni 2009 JA, det er det verdt. føler deg mer bekvem i trafikken med trimmet moped kontra utrimmet.
.Butthead. Skrevet 18. juni 2009 Skrevet 18. juni 2009 Hva syns folk da, er det verdt og kjøre rundt med trim? Absolutt verdt det. Har kjørt orginalt i ca 2uker, fy faen at det går ann. Når du kjører med trim så holder du i det minste samme fart som bilene, som gjør at man kan slappe av for stygge forbikjøringer og sinte køfolk. I tillegg er det morsommere å kjøre
Swiffy Skrevet 19. juni 2009 Skrevet 19. juni 2009 Hva syns folk da, er det verdt og kjøre rundt med trim? Ja absolutt. Deilig og ikke ha biler / busser rett bak deg. Men blir vell ikke like deilig når du møter politiet. Men ja, holde trafikken var det beste jeg har vært med på Endelig ikke være en sinke i 60 sonen.
mehh Skrevet 19. juni 2009 Skrevet 19. juni 2009 Er veldig enig i at det er deilig og holde trafikken, gøyere og kjøre med, men det er stress og tenke på at purken kan stå rundt hjørnet! Har dere blitt stoppet noen gang? Kan evn. spraye potta sort så den ikke ser så hevy ut..
dysfunctional Skrevet 20. juni 2009 Skrevet 20. juni 2009 Er du så forbanna redd for politiet, montèr politiknapp.
mehh Skrevet 20. juni 2009 Skrevet 20. juni 2009 (endret) Er du så forbanna redd for politiet, montèr politiknapp. Ja, for den er jo ikke lett og se.. Endret 20. juni 2009 av mehh
.Butthead. Skrevet 20. juni 2009 Skrevet 20. juni 2009 Nei den er jo faktisk ikke det. Om du er så lat at du ikke gidder å sette den en annen plass en på styret så er det din feil..
mehh Skrevet 20. juni 2009 Skrevet 20. juni 2009 Nei den er jo faktisk ikke det.Om du er så lat at du ikke gidder å sette den en annen plass en på styret så er det din feil.. De gangene kompisene mine har blitt stoppa så har politiet sett rimelig godt etter om det er en politikanpp på sykkelen.. Vet du hva straffen for og ha en sånnen er?
Roger865 Skrevet 21. juni 2009 Skrevet 21. juni 2009 Nei den er jo faktisk ikke det.Om du er så lat at du ikke gidder å sette den en annen plass en på styret så er det din feil.. De gangene kompisene mine har blitt stoppa så har politiet sett rimelig godt etter om det er en politikanpp på sykkelen.. Vet du hva straffen for og ha en sånnen er? Straffa er i verste fall å forhindre politiarbeid og da får du nok en bot på noen lapper..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå