Gå til innhold

Nye varer i butikkene. Noe nytt som er godt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg har hørt at det har kommet en Dumle - Lemon & Cinnamon, men jeg har ikke sett den, og er litt skeptisk til den.

8695201[/snapback]

Å gud bedre.. :ermm: Hvorfor skal folk lage så mye ekle versjoner av det som allerede er digg? Dumle banan, f.eks. Jeezez.

Skrevet
Jeg har hørt at det har kommet en Dumle - Lemon & Cinnamon, men jeg har ikke sett den, og er litt skeptisk til den.

8695201[/snapback]

MÅ prøves!!

Skrevet

8695201[/snapback]

Å gud bedre.. :ermm: Hvorfor skal folk lage så mye ekle versjoner av det som allerede er digg? Dumle banan, f.eks. Jeezez.

8695388[/snapback]

Enig! Den må prøves, rett og slett fordi den høres ekkel ut .. oO

Skrevet
Maarud Sprø:

Et nytt potetgull som er sprøere enn vanlig potetgull. Dette er jeg enig i! Godt med potetgul som virkelig knaser :D

8595017[/snapback]

De var bedre enn det jeg hadde forventet.

Skrevet

Faxe Kondi er helt grusom! Smaker som utvanna 7-up med 15kg sukker i :sick:

Noen som har smakt den nye ingefær-battery-en da? Gingerale er jo dritdigg, så kanskje den er god?

Skrevet

Superchips med dill er ingenting imot den virkelig dill chipsen! Tror dette er et slags prøveprosjekt for å se hvordan det selger. Dill ble trukket av markedet på midten av 90 tallet. Håper inderlig de tar tilbake vanlig dill chips :) En matvare jeg ikke så nevnt var Pizzabunn ifra Toro som du bare ruller ut! Vet ikke om den er kjempeny, men den er ganske genial :)

Skrevet
Noen som har testet Q-melk sin sjokolademelk? Den uten sukker?

Ja, Den er ikke god. Har en kjemisk bismak av kunstig søtningsmiddel.

Sukkralose passer dårlig sammen med melk :hrm:

Skrevet (endret)
Håper inderlig de tar tilbake vanlig dill chips :)

8708518[/snapback]

Helt enig. Superchipsen kan ikke måle seg.

Jeg fant Fanta med mango i butikken i dag, og den var slettes ikke ille. Selv om det ikke har vært noe mango i nærheten av den.

Endret av Snirfle

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...