Gå til innhold

LOST 3x19 - "The Brig" (USA)


Kva terningkast vil du gje denne episoden?  

108 stemmer

  1. 1. Kva terningkast vil du gje denne episoden?

    • 1
      1
    • 2
      3
    • 3
      2
    • 4
      10
    • 5
      59
    • 6
      33


Anbefalte innlegg

LOST 3x19 - "The Brig" (USA)

 

Her skal det bare diskuteres episoden "The Brig" annen diskusjon og diskusjon om andre episoder skal taes i en annen "passende" tråd. Om du poster informasjon om episoden før den er sendt i USA, legg det i en spoiler. Har du ellers innvendiger til hva som bør være med blant informasjonen i førsteposten ta kontakt med trådstarter via PM.

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Trailer: her

Hovedperson/Flashback: John Locke

Forhåndsinfo: A newly focused Locke breaks away from "The Others" in an attempt to persuade Sawyer to help rid them of a great nemesis that has caused nothing but pain in both of their lives. The survivors also learn some shocking information about Oceanic Flight 815.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Endret av Termometer
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Episoden var OK, men jeg ble ikke helt tilfedstilt.

Det skjedde ikke nok.

Terningkast 4.

 

Beste replikk: (Tom Sawyer) Blah blah blah.

 

Kate var vel ikke helt troverdig i denne episoden.

Jack gjør visst alt for å bli den mest hata figuren i Lost.

Virker som om Ben vil Juliet alt vondt.

Lenke til kommentar

En ganske god episode. Ser at det begynner å bygge seg opp mot finalen nå. Neste episode tror jeg blir utrolig spennende :)

 

Det ble etter hvert ganske forutsigbart hva Locke ville med Sawyer, men det var likevel en viss spenning med det. Sitter og funderer på hva Rousseau skal med dynamitten, men vi får helt sikkert vite det etter hvert. Jeg er rimelig sikker på at det er en mening med at Rousseau stakk innom. Har hun tenkt å sprenge leiren til The Others?

Lenke til kommentar
Det skjedde ikke nok.

 

Så vi samme episode? Synes denne var virkelig innholdsfull, mye som skjedde og veldig mye Lost-stemning.

 

John er spesiell, han ble frisk, noe som tydeligvis ikke alle kan bli. Også såret hans på hånda helbredet fort. The others visste John var spesiell, og har tydeligvis ventet på ham. Var litt som forventninger til en Messias på en måte. Ben liker tydeligvis ikke at det har vært så mye oppstuss rundt John, og vil ydmyke ham.

Etter det Richard sa, forsker de på øyas egenskaper, og John var noe som virkelig slo til.

 

Vi fikk også vite at trylleboksen var en overført betydning. Johns far ble tydeligvis med vilje utsatt for ei ulykke, tatt inn i en ambulanse før han vokner på øya. Hentet de ham lenge før, eller kom han dit på så kort tid som episoden indikerte. Han sa det første han så var John som kom inn døra. De kan ha hentet ham i ubåt lenge før og holdt ham i koma slik at han voknet akkurat da. Den andre forklaringa er trylleboksen, hvordan nå denne skulle fungert.

 

Vi har fått bekreftet at dama kom for å lete etter Des, og at det er kjent at 815 styrtet i havet ved Bali. Det var dypt, og bare miniubåt fant ut at det var flyet, så det er åpning for juks her.

 

Hva skulle Roussau sprenge?

Vi har sett flere ruiner, gresk-lignende, på øya.

Kom Richard nå eller har han vært der lenge? Vi har ikke sett ham der før.

Hva ville ikke John og Juliet si til de andre ennå?

Hvorfor er kate så dum at hun fortalte om dama til dem :mad:

Hva forløser det i John at faren døde?

Har John helbredende krefter bare ved å være i nærheten?

Hvorfor finner ikke telefonen nett, og hvorfor ses ikke øya utenfra? Et beskyttende skjold av noe slag?

Hva skal John på slags pilgrimsferd nå?

Hva gjør egentlig et slaveskip i Stillehavet? Trodde det var mest slavetrafikk i Atlanterhavet jeg.

 

Skjedde lite? Nope. :thumbup:

Endret av zonko
Lenke til kommentar
Regner med at det har noe med hennes datter og gjøre i allefal. Spennende å se hva som skjer med locke også.

 

Så ufrivillig promo for neste episode. Den ga meg forhåpninger.

8527565[/snapback]

 

Hvor så du promoen? :!:

 

Nvm, fant den. ;p Youtube ftw! hihi

Endret av Seisi
Lenke til kommentar
Spennende episode. Det skjedde mye og vi fikk servert veldig lite kjedelig innhold. Hva Locke ville med Sawyer var ganske åpenbart tidlig, men jeg er likevel fornøyd.

8528973[/snapback]

 

Åpenbart ja, men at faren til Locke var han som var årsaken til foreldrene til Sawyer? Den kom litt som overraskelse :D Likte denne episoden veldig godt. Som sagt, den gav meg virkelig Lost følelse igjen :p

Lenke til kommentar
Spennende episode. Det skjedde mye og vi fikk servert veldig lite kjedelig innhold. Hva Locke ville med Sawyer var ganske åpenbart tidlig, men jeg er likevel fornøyd.

8528973[/snapback]

 

Åpenbart ja, men at faren til Locke var han som var årsaken til foreldrene til Sawyer? Den kom litt som overraskelse :D Likte denne episoden veldig godt. Som sagt, den gav meg virkelig Lost følelse igjen :p

8529015[/snapback]

Var vel ikke så veldig overraskende da dette har blitt hintet til før...

Lenke til kommentar

Ingen som er nysgjerrig på dette snakket til Locke's far om at de var i himmelen?

Var vel derfor han lo av hele greia når han sto der og skulle knivstikkes,han var jo død fra før sånn han forsto det.

 

Jeg tenkte nå at flyet ble planta og at tilfeldige lik ble brukt, men ble jo litt dratt med av snakket til faren.

Lenke til kommentar

Bra episode dette altså. Forutsigbar den med Sawyer og Locke, men påen måte fin greie i episoden. Også spennende hva Jack og Juliett pønsker med "We should tell her". Jeg tror Jack veit at Juliett er undercover for Ben jeg. Eller så veit de noe som kommer til å ha endel innvirkning seinere. Bra episode.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...