Gå til innhold

Maksimal Uflaks


monzilla

Anbefalte innlegg

Ord kan ikke beskrive følelsen da jeg pakket opp julegaven og så at det lå et Hercules prophet 9700pro. Da julebesøket var ferdig, gikk jeg opp på data-rommet og skulle mekke litt PC. Da jeg åpnet pakken la jeg merke til en liten hvit plast-dings som lå løst.. sikkert ingentig tenkte jeg og åpnet forseilingen på kortet. Jammen santen meg var viftefestet (som til dels består av plast) knukket. Og det værste av alt er at jeg må vente til fredag for å få byttet det...

 

Visste det var for godt til å være sant.

 

god jul folks.

 

monzilla

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Akkurat det samme skjedde med meg. Samme skjermkort.

Sendte det til retur igår. Et skjermkort til 3500 som ikke har skikkelige festeklips en gang? tsk tsk tsk

 

også midt i juleferien. Er jeg heldig får jeg det før nyttår men tviler sterkt.

 

Kortet var forøvrig pakket inn i skumgummi og 10m teip.

 

dritt

Lenke til kommentar

virker som for meg at Hercules har brukt altfor svake festeklips på kjøreibben på 9700Pro kortene sine.

 

jeg og har fått ett Hercules 3DProphet 9700Pro i posten tidligere i høst og oppdaget att kjøleribben var brukket løs og hadde under transport seriøst ramponert flere deler på kortet.

 

litt kjipt å få ett DOA kort, men komplett ordnet opp og jeg fikk bytte til ett Crucial 9700Pro iløpet av en uke, alternativet var å vente i enda en måned eller to før dem fikk inn nye hercules kort... ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...