Gå til innhold

Nye Eye of Judgment videoer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

SÅ J**** DRITFETT!

joda, man bruker faktisk kort, kan minne om pokemon, yu-gi-oh eller magic the gathering. bare at man spiller med dem i spillet, men man kan sikkert sette seg ned ved bordet også og spille uten maskinvaren...kanskje...

apropos nyskapende, så er dette etter min mening heftigere enn wiimote'n

Endret av S-r-ex
Skrevet

Hva i all videste verden er dette fornoe? Trading card meets PS3? Ser slik ut i alle fall. Akkurat dette spillet så ikke mye interesangt ut slik sett, men kunne gjærne sett litt mer informasjon om teknologien bak dette.

Skrevet

Jeg er ikke så veldig innviet i denne "spillkort-med-eventyr-og-historie"-verdenen, men dette må åpne en ny verden av muligheter.

Jeg kunne tenkt meg å se en lignende versjon med sjakk, monopol osv.

Skrevet
Jeg er ikke så veldig innviet i denne "spillkort-med-eventyr-og-historie"-verdenen, men dette må åpne en ny verden av muligheter.

8521425[/snapback]

Sjakk får plutselig en helt annen betydning ja. Tenk å sitte med sjakkbrette fremfor deg og dine brikker plassert på en side, mens en kompis i statene sitter med sitt sjakkbrett og sine brikker fremfor seg. Og nærmest en ordentlig kamp utspiller seg på TVen, real time. Fremfor å se bonden forsvinne i løse lufta blir den brutalt slakta ned av en hensynsløs dronning.

Kunne vært interesangt ja.

Skrevet

8521425[/snapback]

Sjakk får plutselig en helt annen betydning ja. Tenk å sitte med sjakkbrette fremfor deg og dine brikker plassert på en side, mens en kompis i statene sitter med sitt sjakkbrett og sine brikker fremfor seg. Og nærmest en ordentlig kamp utspiller seg på TVen, real time. Fremfor å se bonden forsvinne i løse lufta blir den brutalt slakta ned av en hensynsløs dronning.

Kunne vært interesangt ja.

8521481[/snapback]

Akkurat!

Slike spill hadde gjort seg ypperlig på PS-Store.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...