Gå til innhold

Gitarstemmer til Mobiltelefonen

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei!

Er ny bruker inne på disse forumene så jeg har ikke oversikten over hvilke applikasjoner som allerede er utviklet/skrevet om her, så dere får bære over med meg dersom det allerede finnes en tråd om dette.

Jeg er Informatikkstudent og har utviklet en gitarstemmer til mobiltelefon som bacheloroppgave.

Den ble utviklet på en Nokia N70 og fungerer på denne telefonen. Applikasjonen er ikke portet til andre telefoner, men det er mulig at den fungerer på andre Nokia Serie 60 telefoner.

Før du tester applikasjonen kan det være greit å lese den meget korte readmefila som vi har lagt ved. Hvis du gjør dette unngår du noen problemer med tilgangsrettigheter på telefonen. Applikasjonen er ikke signert så du må manuelt sette noen tillatelser på telefonen. Dette for å kunne bruke mikrofonen til opptak av lyd.

Du kan laste ned applikasjonen her:

Med Mobil: http://www.livefrogsupyourarse.com/j2me/mi...uner/tuner.html

Med PC: http://www.livefrogsupyourarse.com/j2me/mi...uner/index.html

Kom gjerne med tilbakemeldinger og konstruktiv kritikk på det vi har gjort med denne applikasjonen.

Endret av bærbar
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg prøvde å installere programmet på min N73, og det fungerte utmerket. Men når jeg åpner programmet, får jeg kun masse spørsmål om å godta at programmet skal få bruke kamera og lydprogrammer. Jeg trykker ja, men det samme spørsmålet kommer opp hele tiden. Feil hos meg?

Skrevet (endret)

Neida, det er ikke feil hos deg. Som jeg sa i min første post så må du lese readmefila. Der står det hvordan du endrer instillinger slik at du bare blir spurt første gang.

Edit: grunnen til dette er at det tas opp lyd mange ganger.

Endret av bærbar
Skrevet
Det er denne teksten som kommer opp hos meg:

Error: in recording!

java.lang

RuntimeException

StopRecord failed: -

18

:hmm:

8521132[/snapback]

Du er ikke alene om å få opp den. Prøvdeprogrammet på en N73-ME

-zodi

Skrevet

lasta ned og installasjonen så ut til å funke, men når jeg starter den får jeg opp vinduet med "startmelingen"(copyright etc...) også en eller annen feilmelding som jeg ikke rekker å lese engag før programmet lukker seg. det er kanskje ikke så rart, siden det er en SE W810i, men det var jo en vanlig .jar fil så jeg prøvde. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...