Gå til innhold

hjelp movie maker slår seg bare av

Anbefalte innlegg

Skrevet

når jeg åpner prosjekt fila som jeg har holdt på å redigert på i 2 uker nå, så plutselig har bare programmet begynt å slå seg av når jeg trykker på noe. Ingen feilmelding eller noe kommer opp, hva har skjedd? Er litt redd for at hele prosjekt greiene som jeg har holdt på med i lange tider har gått tapt

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ved å innstalere et konverterings program som jeg hadde på dataen som jeg nettop avinnstalerte, så sluttet movie maker å avslutte seg, en nå får jeg ikke til å se noen av de første klippene som jeg la inn, som jeg hadde kopiert fra et gammelt video kamera å konvertert til avi. Altså avi filene vil ikke spilles av. Er det noe tillegs filer eller noe med innstillingene på movie maker som kan fikse dette?

Gjest Slettet+432
Skrevet

Ikke at det hjelper noe nå, men tenk litt over hva du redigerer ditt neste prosjekt i! Avid FreeDV er et mye bedre gratis alternativ enn Windows Movie Maker crappet.

Skrevet

jepp! hater movie maker, men uansett må jeg få det til å virke. hvis ikke har 3 timers redigert film gått tapt :(

Skrevet

Jeg tror ikke det vil hjelpe deg nå, men movie maker takler ikke større filer! Er det en ting med movie maker(det er ganske mnge negative ting, men dette er en av dem) er det det at det krasjer så fort. DERFOR er det utrolig lurt å ikke lage en hel film i et prosjekt, men å dele filmen i mange biter for heller å sett sammen igjen siden om nødvendig. f. eks. ta d 2 første minuttene i ett prosjekt, osv. Men om prosjektfilene dine er uskadde kan du jo ta de med deg til en annen maskin og gjøre det der, dersom du har muligheten i allefall. Det om er dumt med dette er at du må ta med deg alle filene i prosjektet i tillegg (når du skal skifte PC), men kanskje det funker. Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...