Gå til innhold

CSS og Lasersikte

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo Igjen :)

Jeg bare lurer på om det å bruke lasersikte (kom med et skin jeg lastet ned) telle som cheat på onlineservere? Burde jeg isåfall skru det av?

Takk på forhånd

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

BrageC: En cheat vil ingen andre kunne se siden denne cheaten ligger på din egen maskin. Fortell meg hva du mener med setningen din, for ved første blikk så hjalp den ikke trådstarter verken fra eller til.

Trådstarter: Du bør være forsiktig med å bruke skins på nett. I CS 1.6 opplevde jeg aldri problemer med dette, men jeg vet om andre spill som f.eks WoW, hvor dette ikke er lov.

Endret av PatrickM
Skrevet

Med mindre modellen er meget mye mindre enn den vanlige modellen synes jeg ikke det er en cheat. Brukte i alle år high poly modeller til CS 1.5/1.6 jeg iallefall (spillet så jo nesten pent ut da!) uten at jeg kan si jeg har fått noen særlig stor fordel av det (utenom mindre ergelse over dårlige standardmodeller)

Lasersikte på modellen handler sannsynligvis om en liten enhet på modellen der det lyser ut en rød/grønn stråle som ikke er brukenes i det heletatt, altså helt og holdent en visuell endring som ikke har noe med gameplay å gjøre i det heletatt.

Skrevet
Med mindre modellen er meget mye mindre enn den vanlige modellen synes jeg ikke det er en cheat. Brukte i alle år high poly modeller til CS 1.5/1.6 jeg iallefall (spillet så jo nesten pent ut da!) uten at jeg kan si jeg har fått noen særlig stor fordel av det (utenom mindre ergelse over dårlige standardmodeller)

Lasersikte på modellen handler sannsynligvis om en liten enhet på modellen der det lyser ut en rød/grønn stråle som ikke er brukenes i det heletatt, altså helt og holdent en visuell endring som ikke har noe med gameplay å gjøre i det heletatt.

8514392[/snapback]

I agree.

Skrevet
Jo selvsagt kan det utnyttes... alt kan utnyttes...

8517723[/snapback]

Akkurat. Og kan man dra fordel av noen skins, så er ikke det så rart at alle skins blir sett på som cheat på blant annet forskjellige events. Å få til unntak har nok aldri vært noen glimrende idè.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...