RefleXio Skrevet 1. mai 2007 Skrevet 1. mai 2007 Hallo Igjen Jeg bare lurer på om det å bruke lasersikte (kom med et skin jeg lastet ned) telle som cheat på onlineservere? Burde jeg isåfall skru det av? Takk på forhånd
Krillekongen Skrevet 1. mai 2007 Skrevet 1. mai 2007 Et skin -du- har lastet ned vil ingen andre kunne se siden dette skinnet ligger på din egen maskin.
Patrick de Maar Skrevet 1. mai 2007 Skrevet 1. mai 2007 (endret) BrageC: En cheat vil ingen andre kunne se siden denne cheaten ligger på din egen maskin. Fortell meg hva du mener med setningen din, for ved første blikk så hjalp den ikke trådstarter verken fra eller til. Trådstarter: Du bør være forsiktig med å bruke skins på nett. I CS 1.6 opplevde jeg aldri problemer med dette, men jeg vet om andre spill som f.eks WoW, hvor dette ikke er lov. Endret 1. mai 2007 av PatrickM
RefleXio Skrevet 1. mai 2007 Forfatter Skrevet 1. mai 2007 (endret) Kan serverne oppdage at jeg bruker skins? Endret 1. mai 2007 av RefleXio
Patrick de Maar Skrevet 1. mai 2007 Skrevet 1. mai 2007 (endret) Et skin gir deg jo fordeler over andre spillere(i og med at det er lasersikte). På samme måte kan en cheat forklares. menmen.. Endret 1. mai 2007 av PatrickM
RefleXio Skrevet 1. mai 2007 Forfatter Skrevet 1. mai 2007 Da tar jeg bare og skrur av laseren da... Det gir meg jo egentlig bare "feige" fordeler...
vargaz Skrevet 1. mai 2007 Skrevet 1. mai 2007 En cheat vil jo også kun ligge på din egen maskin da... jeg ville avinstallert/fjernet skinnet...
RefleXio Skrevet 1. mai 2007 Forfatter Skrevet 1. mai 2007 Har fjerna skinnet helt, nå, for å være helt sikker. skal ikke bruke skins med lasersikte heretter! Takk for svar!
Big Tone Skrevet 1. mai 2007 Skrevet 1. mai 2007 Lasersiktet virker som regel ikke da, og lyser bare ut modelen.
Krillekongen Skrevet 1. mai 2007 Skrevet 1. mai 2007 Som Jables sa er det bare modellen som er endret. Ser ikke hvordan dette kan brukes som cheat egentlig.
MrLee Skrevet 1. mai 2007 Skrevet 1. mai 2007 Med mindre modellen er meget mye mindre enn den vanlige modellen synes jeg ikke det er en cheat. Brukte i alle år high poly modeller til CS 1.5/1.6 jeg iallefall (spillet så jo nesten pent ut da!) uten at jeg kan si jeg har fått noen særlig stor fordel av det (utenom mindre ergelse over dårlige standardmodeller) Lasersikte på modellen handler sannsynligvis om en liten enhet på modellen der det lyser ut en rød/grønn stråle som ikke er brukenes i det heletatt, altså helt og holdent en visuell endring som ikke har noe med gameplay å gjøre i det heletatt.
Krillekongen Skrevet 1. mai 2007 Skrevet 1. mai 2007 Med mindre modellen er meget mye mindre enn den vanlige modellen synes jeg ikke det er en cheat. Brukte i alle år high poly modeller til CS 1.5/1.6 jeg iallefall (spillet så jo nesten pent ut da!) uten at jeg kan si jeg har fått noen særlig stor fordel av det (utenom mindre ergelse over dårlige standardmodeller) Lasersikte på modellen handler sannsynligvis om en liten enhet på modellen der det lyser ut en rød/grønn stråle som ikke er brukenes i det heletatt, altså helt og holdent en visuell endring som ikke har noe med gameplay å gjøre i det heletatt. 8514392[/snapback] I agree.
Patrick de Maar Skrevet 1. mai 2007 Skrevet 1. mai 2007 (endret) Muligens jeg var litt uklar. Det jeg mener er: Om det gir en visuell fordel som andre ikke har, så er det cheat. Endret 1. mai 2007 av PatrickM
Krillekongen Skrevet 1. mai 2007 Skrevet 1. mai 2007 Man har jo crosshairs, og man treffer jo ikke nøyaktig på laseren heller. Å sette et merke midt på selve skjermen hjelper jo like mye.
Patrick de Maar Skrevet 1. mai 2007 Skrevet 1. mai 2007 Fortsatt, om det gir en visuell fordel ingame som orginalt ikke er ment i spillet, så er det cheat.
Jooakim Skrevet 1. mai 2007 Skrevet 1. mai 2007 Modeller kan anses som fordel. Dette fordi modellene ofte er enklere å se enn vanlige modeller.
Krillekongen Skrevet 1. mai 2007 Skrevet 1. mai 2007 Det spørs hvilke modeller. Er modellen knall grønn er den jo enklere å se, men er den som en vanlig våpen ser man jo den ikke bedre.
Pilot_ Skrevet 2. mai 2007 Skrevet 2. mai 2007 Jo selvsagt kan det utnyttes... alt kan utnyttes... 8517723[/snapback] Akkurat. Og kan man dra fordel av noen skins, så er ikke det så rart at alle skins blir sett på som cheat på blant annet forskjellige events. Å få til unntak har nok aldri vært noen glimrende idè.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå