Gå til innhold

Klart for 16 Gb flashminne

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Er nok 16 Gigabit som menes. Søkt på google og alle treffene jeg fant om disse brikkene sa 16Gigabit :)

Endret av ptta
Skrevet

Dette skal nok hjelpe betydelig på prisene, samtidig som kapasiteten og hastigheten vil øke. 64GB SSD er nok ikke så langt unna en overkommelig pris lenger.

Skrevet

Nå magler det bare å få kobinert magnetlager med SSD.

2.5"disk med 32GB Flash og xxx GB vanlig magnetlager (på f.eks. 4300 rpm) hadde jo cært knallbra for laptopper, kjapp boot, og god lagringsplass

Skrevet

32 brikker for 64gb. Ett vanlig 1gb usb minne koster jo rund 100kr, så man kan vel godt si at max prisen for en nand brikke burde vaere rundt der. 32x100=3200.. Det har jeg råd med ;)

Skrevet

Synes det er mye prat om dem, men har ikke sett noe til dem.. nesten sånn at jeg begynner å tvile på at det kommer noe snart... jeg vil ha ... jeg vil ha NÅ!! ;p

Skrevet (endret)

Jeg har heller ikke klart å finne noen. Kunne tenkt meg en 16GB SSD som OS disk i pc'en jeg skal sette opp nå.¨(evt. 2*8GB i R0)

Endret av Theo343
Skrevet

Er litt "vaporware" over det hele ja, men mistenker faktisk litt at utviklingen skjer FOR fort... tenk f.eks hvis jeg importerte et parti SSD for to måneder siden, på f.eks 4GB per stykk... ganske fett, men allerede er størrelsene i nyhetene vokst så mye så det ville vært vrient å selge de...

Jeg tror vi får se de i ferdig fabrikerte laptop'er lenge før de kommer i salg i løsvekt...

Skrevet (endret)
Dell eller HP har annonsert at de nå skal lage bærbare med SSD. Om jeg ikke husker feil på merket.

8514923[/snapback]

I USA ja... finnes en i Taiwan også om jeg ikke husker helt galt, den har funnets i et halvår eller noe

Edit: eller syd korea kanskje det var...

Endret av cryptc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...