Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hjelp med kjøp av scooter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Først vil jeg spørre deg om hvorfor du vil kjøpe scooter :)?

8509980[/snapback]

 

Har en eldre bror som har hatt moped i noen år nå. Den har vært på værsted maaaaange ganger, og jeg hører stadig vekk at folk har problemer med mopeden sin.

 

Og for det andre er scooter mye enklere å kjøre. Sikkert ikke noe problem å lære seg å kjøre moped, men har rett og slett besstemt meg for scooter:)

Lenke til kommentar
Aprilia SR Ditech eller Aprilia SR Factory

 

Sistnevnte er kulest på utseende. Disse går også svingodt bare med chipping! + de er store og stødige!

8510860[/snapback]

Som sagt, har lite peiling. Hva er chipping? :p

Og hva er prisen for disse?

Endret av Gjoran91
Lenke til kommentar

Honda

 

Yamaha

 

Keeway

 

PGO, denne var litt kul :p

 

Piaggo NGR 50 (fant desverre ingen link)

 

Benelli

 

Suzuki (de to nederste)

 

Gilera

 

Peugot

 

Det finnes også mange andre, detta var de je kom på i farta.. håper det hjelper litt ihvertfall :) Du ar også en mulighet til å søke litt på Autodb.no og finn.no å se om du finner noe der. TV2 har også en salgs-side..

 

Edit: Hvis gutten vil kjøre scooter, så la han nå gjøre det.. selv ville jeg også ha kjøpt scooter m 4takt hvis jeg hadde kjørt opp til moped.. Jeg takler ikke å høre to-tak,t ihvertfall ikke de som er blotrimmet og sjåføren tror det er kul lyd når det jomer gjennom hele nabolaget.. Synes forresten scooter ser kulere ut :cool:

Endret av G-A
Lenke til kommentar
Honda

 

Yamaha

 

Keeway

 

PGO, denne var litt kul :p

 

Piaggo NGR 50 (fant desverre ingen link)

 

Benelli

 

Suzuki (de to nederste)

 

Gilera

 

Peugot

 

Det finnes også mange andre, detta var de je kom på i farta.. håper det hjelper litt ihvertfall :) Du ar også en mulighet til å søke litt på Autodb.no og finn.no å se om du finner noe der. TV2 har også en salgs-side..

8523110[/snapback]

Takk :D Mange forslag her ser jeg, ska gjøre ferdig lekeser også se litt på de :p

 

Men den første hondan er ikke aktuell, må nok ha 50cc

Lenke til kommentar

Honda finnes ihvertfall som 50ccm scooter, en kompis har det.. Kanskje de har sluttet å produsere den.. Går ganske godt.. vet ikke hva som er gjort på den, veldig lite ihvertfall... 5,5hk, men det er farstsperre på 65. Den kommer seg enkelt opp bratte bakker i 45/50km/t..

 

Du har ihvertfall noen merker der..så får du bare velge, vrake og begynne å søke.. :)

 

Edit: fant et merke til..

 

Kymco

Endret av G-A
Lenke til kommentar
Honda finnes ihvertfall som 50ccm scooter, en kompis har det.. Kanskje de har sluttet å produsere den.. Går ganske godt.. vet ikke hva som er gjort på den, veldig lite ihvertfall... 5,5hk, men det er farstsperre på 65. Den kommer seg enkelt opp bratte bakker i 45/50km/t..

 

Du har ihvertfall noen merker der..så får du bare velge, vrake og begynne å søke.. :)

 

Edit: fant et merke til..

 

Kymco

8523852[/snapback]

Takk for hjelpen. Tror det blir noe fra Peugot. Enten Speedfight eller Jet Force.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...