Gå til innhold

Mass effect bok


sp0ck

Anbefalte innlegg

Heisann, "nå har dem laga bok av Ringenes Herre også". Her kan du lese om den kommende Mass Effect boken, som blir en forløper til historien i spillet. Du kan også lese prologen til boken, jeg syntes den virket spennende. Liker at de bygger opp rundt historien og universet i spillet på denne måten. For min del er dette et av de mest etterlengtede spillene i år! Slenger med noen bilder også.

 

 

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
masseffect_13_745x440.jpg

 

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
masseffect_14_745x440.jpg

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
masseffect_11_745x440.jpg
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser ut som den blir gitt ut i US 1.mai så den kommer sikkert litt senere til Europa. Man kan bestille den på Amazon.co.uk men den ligger som not yet published så det er vel like greit å vente. Hvis du følger den linken som er i førsteposten så er det en konkurranse om å vinne et signert kopi i margen til høyre. Jeg prøvde lykken der, men pleier aldri å vinne sånne ting :)

Lenke til kommentar

Jøss.. trodde et øyeblikk jeg så Karl Urban på toppen av siden til spillet.. he, he. Tres macho med et tynt lag testosteron på toppen :thumbup:

 

Hmm.. har ikke hørt om spillet før (sier litt om hvor mye jeg følger med), men dette høres unektelig interessant ut. En god historie blir alltid verdsatt av meg.

 

EDIT: Skal jeg kjøpe boken, vil jeg ha den i papirformat! Papir FTW :w00t:

 

EDIT 2: Har begynt å sette meg inn i hva det handler om, blir en del å lese :) Høres veldig lovende ut så langt.

Endret av Sundiver
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...