fysj Skrevet 30. april 2007 Rapporter Del Skrevet 30. april 2007 jeg tenkte jeg skulle kjøpe meg en TT level & flow indikator, men kom til å tenke på en ting.. døren foran på kabinettet mitt går ganske tett inntil 5 1/4" bayene, så hvis ikke denne er relativt flat i fronten så vil neppe døren lukke seg helt. er det noen som har denne eller vet hvordan den er i fronten? det er vanskelig å se på bildet, men jeg er redd for at indikatorene står litt utover.. Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 30. april 2007 Rapporter Del Skrevet 30. april 2007 de ser ut til å stikke litt ut ja, men ikke lenger en skruene vil jeg tro:) og når du først har en sånn sak er det jo bare sexy å ha front døra åpen Lenke til kommentar
fysj Skrevet 30. april 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. april 2007 de ser ut til å stikke litt ut ja, men ikke lenger en skruene vil jeg tro:) og når du først har en sånn sak er det jo bare sexy å ha front døra åpen 8504528[/snapback] jeg fant noen bilder som viser at den er flat som en pannekake Hvis det stikker litt ut så er det ihvertfall ikke mer enn noen få mm, så det går nok veldig bra. har bestilt den nå Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 30. april 2007 Rapporter Del Skrevet 30. april 2007 hehe skruene stikker ut:) men som du sier ja noen mm Lenke til kommentar
fysj Skrevet 30. april 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. april 2007 jepp. det hadde vært et problem hvis indikatorene hadde en plastramme rund seg som var ca 5mm, men det er det ikke. tenker dette blir ganske nice jeg Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 30. april 2007 Rapporter Del Skrevet 30. april 2007 det blir det så jævlig sexy ut hehe Lenke til kommentar
fysj Skrevet 30. april 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. april 2007 skal lakkere den hvit så den matcher kabinettet også, gleder meg til å få det på plass:) Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 30. april 2007 Rapporter Del Skrevet 30. april 2007 (endret) yes viktig at den matcher edit: eller bare lakkere kabinettet:) 2nd edit: så kan du lakkere kabinettet ferdig til den kommer hehe eid! Endret 30. april 2007 av rulator Lenke til kommentar
fysj Skrevet 30. april 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. april 2007 kabinettet er klart for tredje strøk hvit lakk i dette øyeblikket, satset på å legge første strøk med klarlakk i kveld skal flytte til helgen, så jeg jobber ganske hardt med å få det ferdig. men denne lille biten skal jeg klare å lakkere i mitt nye hjem, da sånn som det ligger an nå, så tror jeg det blir helt perverst bra! Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 30. april 2007 Rapporter Del Skrevet 30. april 2007 hehe du får lasta opp noen bilder her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå