Martin_byfuglien Skrevet 29. april 2007 Skrevet 29. april 2007 (endret) Når jeg starter opp counter strike source kommer jeg inn på menyen som vanlig, men etter at jeg trykker på create server, og har valgt bane og slikt. Så hopper maskina helt ut av spillet og det kommer opp "Unable to load authentication library, Exiting" Jeg trykker OK og det kommer opp en error report. Noen som vet hva dette er? Endret 30. april 2007 av Martin_byfuglien
Zeph Skrevet 29. april 2007 Skrevet 29. april 2007 Flyttes til Counter-Strike-kategorien. Du kan og redigere emnetittelen litt så den seier noko om kva du har problemer med.
Jooakim Skrevet 30. april 2007 Skrevet 30. april 2007 (endret) Hvis du lager en snarvei til spillet på for eksempel skrivebordet (høyreklikk på spillet i My Games -> Create desktop shortcut). Høyreklikk på snarveien, deretter trykker du på "Egenskaper". Hvilket tall står etter applaunch da? Prøv å endre det til 215. Hvis dette fungerer må du fortsette å kjøre CS:S fra snarveien. Om dette ikke fungerer, kan det kanskje hjelpe å installere SP2. Lykke til! Endret 30. april 2007 av Jooakim
Jooakim Skrevet 30. april 2007 Skrevet 30. april 2007 Beklager, jeg trykket "Legg til svar" litt tidlig - les det første svaret mitt nå.
Martin_byfuglien Skrevet 30. april 2007 Forfatter Skrevet 30. april 2007 Det funket desverre ikke. Men vet noen hvor jeg kan få tak i SP2?
Jooakim Skrevet 30. april 2007 Skrevet 30. april 2007 (endret) Windows Update. :-) Om dette ikke fungerer, vil jeg anbefale deg å spørre Steam Support. Endret 30. april 2007 av Jooakim
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå