Kuldesjokk Skrevet 29. april 2007 Skrevet 29. april 2007 (endret) Hei. Har en warrior jeg skal gjøre en del pvp med, men vil også ha en pve build, så lurte på om Fury eller Arms var veien å gå. Akkurat resseta talents så keen på å specce fort Edit: Armory link Er 43 nå btw. Endret 29. april 2007 av Kuldesjokk
wise™ Skrevet 29. april 2007 Skrevet 29. april 2007 Kommer ann på gearet ditt. Om du har mye crit og masse AP hadde jeg gått for MS - Har du mye hit og mye AP hadde jeg gått for fury. Alt kommer ann på våpen, gear og stats. Veldig vanskelig å si uten en link til gearet ditt.
Kuldesjokk Skrevet 29. april 2007 Forfatter Skrevet 29. april 2007 Vet ikke hvordan jeg kan linke, men søk etter sephirott - earthen extreme - på Earthen ring. Våpen kan byttes uten å nøle, har flurry axe og kang....
Andre88no Skrevet 29. april 2007 Skrevet 29. april 2007 (endret) kjør fury med endel protection....for da får du flurry og det er bra til tanking, få deg gear med mye agi/critt dette er ca den builden jeg hadde da jeg var MT før TBC, den funket helt konge http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...033000000000000 Endret 29. april 2007 av Andre88no
Tmz Skrevet 29. april 2007 Skrevet 29. april 2007 Armory link? Bare gi navn og server på characteren din.
Kuldesjokk Skrevet 29. april 2007 Forfatter Skrevet 29. april 2007 Har gitt navn og server. Sephirott, Earthen ring Vet ikke hvordan jeg kan lage link derfra....
Kuldesjokk Skrevet 29. april 2007 Forfatter Skrevet 29. april 2007 (endret) Oppdatert første post. Og takker... Endret 29. april 2007 av Kuldesjokk
John Keats Skrevet 30. april 2007 Skrevet 30. april 2007 kjør fury med endel protection....for da får du flurry og det er bra til tanking, få deg gear med mye agi/critt dette er ca den builden jeg hadde da jeg var MT før TBC, den funket helt konge http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...033000000000000 8500960[/snapback] Enhver MT med respekt for seg selv kjører full protection da. Er jo ikke maintank for å fjamse rundt med fury-specc
Kuldesjokk Skrevet 30. april 2007 Forfatter Skrevet 30. april 2007 Men ingen formening om Fury eller Arms er best for meg? Snakker om leveling og pvp.... (43 atm)
Walts Skrevet 30. april 2007 Skrevet 30. april 2007 Fury er best til lvling, arms er best til pvp.. fury er ikke no bra til pvp, arms går helt greit å lvle med.... Så da vil jeg si arms er best for deg
Andre88no Skrevet 30. april 2007 Skrevet 30. april 2007 (endret) kjør fury med endel protection....for da får du flurry og det er bra til tanking, få deg gear med mye agi/critt dette er ca den builden jeg hadde da jeg var MT før TBC, den funket helt konge http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...033000000000000 8500960[/snapback] Enhver MT med respekt for seg selv kjører full protection da. Er jo ikke maintank for å fjamse rundt med fury-specc 8502329[/snapback] langt ifra alle MTs som kjører full protection, de fleste maintankene fra de virkelig store guildene hadde så og si det samme som meg. full protectin trenger man bare når man var helt ny som MT og kanskje ikke helt visste hva man gjorde. Sånn var det iallefall før TBC, vet ikke hvor mye som har forandret seg er mye på fury treet som er bra til tanking, eks flurry, precision, unbridled wrath Endret 30. april 2007 av Andre88no
John Keats Skrevet 30. april 2007 Skrevet 30. april 2007 (endret) Altså imo er det respektløst å være DPS-specc som guildets MT, han som får all tanking loot. Du vil uansett merke forskjell på en tank som er full prot og en som er fury når det gjelder tanking. Og MT'en til alle de store guildene er full prot.. Edit: Ser du sier at ting som Flurry og Unbrided Wrath er bra til tanking, siden når dreide tanking seg om å gjøre dps? om du tenker mer threat fra skade så har du ikke sett en shieldslam med mye block critte. Og rage er aldri noe problem når du tanker end-game imo. Endret 30. april 2007 av Smeagoldfish
TaigaH Skrevet 30. april 2007 Skrevet 30. april 2007 41 poeng fury, stacke agi og crit, ikke imp shield block. Jeg håper for din skyld at dette er en eksremt dårlig spøk. de fleste maintankene fra de virkelig store guildene hadde så og si det samme som meg Dette er jo ren løgn. Kungen (MT i Nihilum) og Solorw (MT i Forte), to av europas "beste" guilds, har 45+ poeng i protection. Hvem er disse fury MT-ene dine?
Walts Skrevet 30. april 2007 Skrevet 30. april 2007 haha, MT og fury.. jaja, hadde jeg vært i ditt guild som healer da skulle jeg hatt retri spec å healet deg.. Å specce dps som tank gjør jo jobben vanskeligere for dps (du bygger mindre threat) og healers (du tar mer skadde)
Kuldesjokk Skrevet 30. april 2007 Forfatter Skrevet 30. april 2007 Kan vi holde oss on topic nå? Saken avsluttet med at du speccer protection hvis du er MT....
SnusHanen Skrevet 30. april 2007 Skrevet 30. april 2007 Men lvl som arms du, har bare vært arms frem til 70 da jeg respecca til prot. og det gikk helt greit å lvl med. Og knall i pvp også. Alltid knall med noen saftige MS crits;)
opticus Skrevet 1. mai 2007 Skrevet 1. mai 2007 min personlige mening er at fury med nok hit/crit eier alt annet i solo pve, funker også imponerende bra i pvp, fury funket greit som tank pre tbc, men etter gjør det såpass stor forskjell at man burde specce prot om man tanker endel. Jeg tanker aldri lengre, bruker warrioren til grinding, så fury vil jeg anbefale deg om du ikke skal tanke. Min erfaring med arms er store tall med store mellomrom, fury er mange mellomstore tall med kort mellomrom og i raid gjør jeg alltid mer skade som fury enn de som er arms. Det er godt mulig de som spiller arms som jeg har spillt med ikke er flinke, men det tviler jeg på, for jeg har spillt en stund. En annen ting du burde tenke på er at om du skal få deg fint gear er det vanskelig å finne gruppe som dps warrior i outland, jeg lvlet som protection/fury(respeccet endel) så jeg fikk bygd opp gear fra instance i perioder
manyquiz Skrevet 2. mai 2007 Skrevet 2. mai 2007 jeg spiller for det meste pve og kjører dualwield. spiser nesten aldri mat og grinder kontinuerlig i ett sett siden jeg får inn masse hp på bloodthirst og bloodcraze. pve er d dualwield som gjelder, og det er bare phett!! men husk å ha massse hit rating (da tenker jeg 160-180 i hit rating og precision i fury ) så du ikke misser så jævlig. hvis det er bare miss så er det kjedelig. men du har vel allerede gått glipp av masse bra gear hit rating
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå