Gå til innhold

GTA 4 ( Fakta ) PS3 og Xbox 360

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

* Fjernet gjengivelse av en artikkel på Spillmagasinet.no etter ønske fra Spillmagasinet-redaksjonen -- moderator/TST *

Dette er alt jeg veit om dette spillet så langt :D

Er det noen som veit om noen flere ting ? Eller hva håper dere på ? svar med din mening :D

PS: Denne kommer te å bli oppgradert når jeg finner ut mer :p

Endret av TST
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som veit noe om det kommer en demo verson som mann kan se? Så noen tester spille? Det er bare en mann som har testet det i ca 15min jo :S Greit MR.Berg.. Sånn !

Skrevet

Hei du Henrymeen21, det var litt rotete det oppsettet ditt...kunne kanskje ha delt det opp litt bedre...

Men ellers er det bra å få samlet all infoen på et sted :thumbup:

Skrevet (endret)

Jaja... Det er bare å lese alt, men dere må skrive om det er noe spesielt dere ønsker i spillet eller om dere veit noe som jeg ikke veit ! OM dere er her inne så kan dere skrive en liten ting :D

Endret av Henrymeen21
Skrevet

Ja det skal jeg gjøre Marius90... Sånn, da er det gjort, Men jeg har ikke sett noen ønsker enda. dere må skrive noe som dere ønsker ska være med i spillet da, eller som dere trur ska være med :D

Skrevet

Til trådstarter: Så flink du har vært i å kopiere en hel artikkel på Spillmagasinet.no, uten å kreditere dem for det.

Det finnes allerede flere tråder om GTA IV. Bruk noen av dem i steden, men slutt å kopire andres tekster uten samtykke.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...