Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Go Bergen bredbånd - Hva tror dere?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis en ser på hvilke andre domener Combitel har registrert så kan det jo muligens være planer om lansering i andre store byer i fremtiden.

 

whois

Naturlig fremtidig planlegging. Betyr neppe at de vil få samme hastigheter/prisklasse i dissen byene, siden de ikkje har eget stamnett der. Det er hovedgrunnen til at de kan tilby så fine priser i Bergen.

 

Fikk forøvrig 17. mai sløyfe av GoBergen i postkassa mi her om dagen. Med tilbud om gratis etablering.

8627659[/snapback]

Sjukt enkel, men genial reklamering. Slikt liker man.

Lenke til kommentar

Det er fri nedlasting ja. Har selv 3 sløyfer her. "Bruk ordet 'sløyfe' i bestillingen, og vi sløyfer etableringen." Hehe, morsomt ordspill. Skal selv bytte til GoBergen snart om jeg ikke har sagt det tidligere i tråden..

 

Forøvrig kommet nye websider nå med litt roligere rosafarger :)

Endret av hsds
Lenke til kommentar
Hvem var det du snakket med forresten? :)

8624042[/snapback]

 

Jeg snakket med en østlending på support, det var når jeg var koblet feil i sentralen. Var ca i åttetiden om kvelden, så jeg tror de i Bergen hadde tatt dagen allerede.. Men han sendte saken min rett til han som har ansvaret i Bergen, så det ikke gikk via noe systemer med lang behandlingstid.

Lenke til kommentar

Hvis noen lurte på opp-hastigheten :

 

Hei!

 

inntil 512 på BIG og 1000-1100 på CRAZY

 

Vi forholder oss til standard ADSL ratioer for å kunne konkurrere på pris fremfor å benytte ressurser på å utfordre med endringer i kjente produkter.

 

med vennlig hilsen

gobergen

kundeservice

Lenke til kommentar
Supporten i Bergen er åpen til 22. Kan være du ble viderekoblet til en annen avdeling pga for mye kø :) Sa han at han var på østlandet? Eller snakket han bare østlandsk?

8634159[/snapback]

Han sa ikke han var på østlandet, men han sa jo han skulle sende saken til bergen..

Men jeg ringte ikke nr'et til gobergen da, jeg ringte nr'et til combitel.no

 

Jeg leste et eller annet sted at de bruker alle samme support?

Men jeg har ringt to ganger til bergen nr også, har ikke vært noe nevneverdig telefonkø hittil.

Lenke til kommentar

Jaja, linjen min gikk ned :(

 

Vet ikke hva som har skjedd, er noe tull i sentralen tror jeg.

Selv om linjen min er nede og har vært nede i flere dager (begynte å tulle seg på søndag), så er jeg ikke "sint" enda..

 

Grunnen til det, er supporten hos Combitel / GoBergen.

1) De ringte meg på mandag, før jeg selv hadde merket linjen min gikk ned

2) De ringte meg igjen, på mandag, etter jeg hadde kommet fra jobb

3) Jeg ringte til Combitel i dag for å høre status og NOK ENGANG var jeg nr.1. i køen!

 

Jeg tror jeg har ringt en 5-6 ganger tilsammen nå, om jeg inkluderer det tullet med forsinket router.. Og hver eneste gang har jeg vært nr.1. i køen.

 

Er litt synd jeg er offline, hehe.. men, men.. man blir mye mer irritert om man må vente 45 min i support..

Lenke til kommentar
Men nå har det vel gått en liten stund, er du fornøyd, sånn generelt sett, lyst å skrive en liten test for oss andre bergensere?? :D

8702802[/snapback]

Kundeservicen er iallefall UTMERKET!

 

Eneste er at jeg fremdeles er på lav hastighet da :S 7.7mbit er for tregt..

Får vente en liten stund til og se om det ordner seg med noe støyfilter og økning av hastighet.

 

Om de ikke klarer raskere enn det der, må jeg bytte ISP igjen.

Jeg håper de klarer det, ikke bare pga. lav pris på bredbånd, men pga. utmerket support... Men jeg takler ikke å ha så lav hastighet på bredbåndet når jeg har hatt rèelle 13-14mbit stabilt i over et år.. Da er liksom.. 7.7mbit TREGT..

 

Jeg er jo vant til 1.5mb/s, som betyr jeg feks tok ned en simpsons episode på et par minutter max.. og tok gjerne ned en 4.5gb dvd på ~~50 minutter. Nå går jo alt halvparten av hastigheten.. Men NGT slet også med linjen min i begynnelsen, før de satte på noe "støyfilter". Jeg har litt svak signal.. Det er litt synd det ikke er en sentral som er nærmere meg, enn den som er 1650meter unna :( Bor jo mange folk i området her (minde), så jeg er vel neppe eneste i denne situasjonen.

Lenke til kommentar
Gi de litt tid så fikser det seg sikkert :)

8710005[/snapback]

fikk tlf nå nettop :-)

linjen min er justert og det var noe feil setting i routeren min, som gjorde den synchet feil.. Så når jeg kommer hjem fra jobb, blir det å teste stabilitet.

 

Den er nå satt til nesten 17mbit, så om det blir ustabilt prøver man litt lavere, til man finner en stabil hastighet..

 

Hittil kan jeg ikke si noe annet enn: COMBITEL / GOBERGEN / MTULINK (samme ullen) RULER! :w00t::w00t::w00t::w00t: < capslock og smileyspam er på sin plass!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...