Knebel Skrevet 29. april 2007 Skrevet 29. april 2007 Det har vært en del påstander om at Sixaxis kontrolleren til PS3 er lite responsiv og reagerer tregt. En video som har nylig dukket opp slår sprekker på den myten. En kar ved navn Pascal har laget et interface som lar han kontrollere en slags edderkopprobot ved hjelp av motion sensoren til Sixaxis. http://www.pabr.org/sixlinux/sixlinux.en.html Såvidt jeg kan se fra dette er Sixaxis responsiv med stor nøyaktighet.
Epleskrell Skrevet 29. april 2007 Skrevet 29. april 2007 Jeg har enda ikke forstått hva folk mener med at den er lite responsiv. Jeg tror det går mest på at de spiller motorstorm og ikke klarer å styre når de ikke har noe som helst veigrep. Tviler du på responsen i kontrolleren prøv og spill "Super Ruber Duck" (et genialt kult spill forresten), der ser du hvor god kontroll du egentlig har... Var foresten ganske kul måte og bevise responsen i kontrolleren
Bastian90 Skrevet 29. april 2007 Skrevet 29. april 2007 Er ikke kontrollen det er noe galt med, men spillene. Bare vent til vi får Warhawk og Lair inn på markedet da blir det nok tyst ja! :!:
Luc1fer- Skrevet 30. april 2007 Skrevet 30. april 2007 Haha, stilig.. Det der hadde jeg aldri trodd og at den var så responsiv var innmari stilig. Har selv spilt lit Rub'a'dub og det fungerte jo flott..
Skinnhesten Skrevet 30. april 2007 Skrevet 30. april 2007 Stilig video Tror folk dømmer kontrollen litt for fort. Er jo vanvittig forskjell å styre med sixaxis fra analog. Holder ikke å teste kontrollen i 2min og si at den er dårlig bare fordi man suger og bruke den. Tror sixaxis med Warhawk kan bli temmelig fett. Ta powerslides med fly osv
This is Thomas Skrevet 30. april 2007 Skrevet 30. april 2007 (endret) Jeg syns sixaxis fungerer bra jeg, også i motorstorm. Har sett folk klage på at den er dårlig der. Når jeg prøvde det første gang fikk jeg ikke til noenting i det hele tatt, men nå kjører jeg bedre med sixaxis enn den analoge stikken. For 10-11 år siden prøvde jeg ratt for først gang, og det gikk skikkelig dårlig. Jeg fikk ikke til noe som helst og har ikke prøvd siden. Hadde jeg øvd meg hadde sikkert vært god på det også. Så ja, folk får teste den ut i litt mer i 5 minutter før de uttaler seg om noe. Warhawk trur jeg blir skikkelig bra med sixaxis ja Endret 30. april 2007 av xeran2
Nimrad Skrevet 30. april 2007 Skrevet 30. april 2007 Det funker bra i MS ja, men jeg holder meg allikevel til analogstikkene. I Call of Duty derimot, der kjører jeg med sixaxis.
IMG_123 Skrevet 2. mai 2007 Skrevet 2. mai 2007 Det funker bra i MS ja, men jeg holder meg allikevel til analogstikkene. I Call of Duty derimot, der kjører jeg med sixaxis. 8503437[/snapback] Kan du bruke sixaxis til å styre i CoD?
Tharos. Skrevet 2. mai 2007 Skrevet 2. mai 2007 Åh, for et syn det må være å se meg når jeg blir skutt med targetskudd i Resistance. Rister og hiver kontrollene rundt som en gal. Jeg mister fullstendig fokus på skyting og gåing.
aJens1 Skrevet 3. mai 2007 Skrevet 3. mai 2007 Åh, for et syn det må være å se meg når jeg blir skutt med targetskudd i Resistance. Rister og hiver kontrollene rundt som en gal. Jeg mister fullstendig fokus på skyting og gåing. 8525075[/snapback] Hehe... Kjenner meg igjen der.... Er storfornøyd med SIXAXIS jeg, ble veldig overrasket første gang jeg testet den, for syns den reagerte utrolig bra.. Hadde egentlig ikke så store forventninger til SIXAXIS..
Nimrad Skrevet 3. mai 2007 Skrevet 3. mai 2007 Det funker bra i MS ja, men jeg holder meg allikevel til analogstikkene. I Call of Duty derimot, der kjører jeg med sixaxis. 8503437[/snapback] Kan du bruke sixaxis til å styre i CoD? 8523854[/snapback] Ja, når man kjører bil f.eks. kan man bruke sixaxis. Og man bruker den også til å riste av seg nazier
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå