Gå til innhold

Bf 2 eller Bf2 Complete Collection

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg spiller mest SF, syns den er beste utgaven. Det er nok litt smak og behag, så hvis det ikke er for stor forskjell i pris ville jeg kjøpt complete edition, for å finne ut hvilke du synes er best.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjekt å ha unlocksa som følger med SF !!

Du kommer til å angre, hvis du ikkje har de unlocksa! Jeg bruker iallefall en del av dem, og det gjør vel de fleste virker det som.

Skrevet (endret)

special forces er egentlig en kjempefet utvidelsespakke, men siden folk flest er kjipe og kun spiller wake og karkand så er det veldig vanskelig å finne bra SF servere med folk på.

kort oppsumert: kjøp BF 2142, det beste BF spillet

Endret av cyberPanda
Skrevet
kort oppsumert: kjøp BF 2142, det beste BF spillet

8495305[/snapback]

BF 2142 er litt fancy og arti de første timene, men så går det bare nedover. Jeg synes det rett og slett det er kjedelig, og jeg har spilt en stund og gitt det en sjanse. BF 2 og eldre BF spill har mye bedre atmosfære og spillopplevelsen er mye bedre enn 2142. Tenker da ikke på grafikk/fysikkmessig, men spillopplevelsen som helhet, litt vanskelig å beskrive men det føles mye mer underholdende å spille de.

Skrevet

Nå vet jeg ikke helt hvor bra det skjermkortet er men ville prøvd å spilt med det og vis det ble for dårlig så kunne du heller bestilt nytt.

Skrevet
Hvilket skjermkort er det du har nå?

8495004[/snapback]

han har et nVidia GeForce 7500LE 512MB, hvis du sjekker profilen hans.

8496379[/snapback]

Han har svart på det 2 poster ovenfor, anbefaler deg å lese.

Skrevet
Hvilket skjermkort er det du har nå?

8495004[/snapback]

han har et nVidia GeForce 7500LE 512MB, hvis du sjekker profilen hans.

8496379[/snapback]

Han har svart på det 2 poster ovenfor, anbefaler deg å lese.

8496524[/snapback]

jeg ville ikke anbefalt meg å lese noe mer nå, men kanskje sove :thumbup:

Skrevet
Nå vet jeg ikke helt hvor bra det skjermkortet er men ville prøvd å spilt med det og vis det ble for dårlig så kunne du heller bestilt nytt.

8496065[/snapback]

altså det er et sånt kort som følger med pc'er som er ferdig bygget finst ikke til vanlig salg noen plass, det må være elendig, dessuten takler ikke dette kortet spiller Scarface. det sliter med litt med NFSU2, og san andreas

Skrevet (endret)

Det er fordi demoen ike her helt stabil. Det lagget hos meg også, men da jeg kjøpte spillet forsvant det, så demoen lagger nesten uansett hvilken pc du har.

Endret av Brian_N

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...