H-Frame Skrevet 28. april 2007 Skrevet 28. april 2007 (endret) Hei, ser at så mange driver å selge accounter rundt forbi, ble litt nyskjerrig på hvor mye jeg kunne fått for min om jeg skulle selge den. Har en 70 hunter, full BC blue, gode enchants og 2 epics. 64 pala, Pre BC epics og BC blues, 62 Warrior, pre BC epics og BC blues. 51 Human rogue med 1 Pre BC epic og en del blues. Og en 42 Draenei shaman med nesten fullt blått. Alle over 60 har epic mount, alle under har vanlig mount og hunteren har normal flying mount. Har Ca 1600 g + en del ting av verdi i banken. Dette er ingen salgsannonse Endret 28. april 2007 av Kandalf
Zeph Skrevet 28. april 2007 Skrevet 28. april 2007 Eg er klar over at dette ikkje er noko annonse, men når har Blizzard sagt at denne slags aktivitet er ulovleg så er ikkje forumet plassen å diskutere det på. Sjølv om det ikkje direkte kan føre til kjøp/salg av kontoer kan det indirekte få folk til å gjere det, noko me ikkje ynskjer. Tråden stenges, reaksjoner på moderering tas på PM.
Anbefalte innlegg