Gå til innhold

hjemmeside reklame, billig server uten reklame?


Anbefalte innlegg

jeg har satt opp en hjemme side nå og brukte freewebtown og .tk domene. Men nå har jeg fått en diger banner av freewebtown på toppen av siden, i tillegg til en banner fra .tk, og reklame før man kommer inn på siden i tillegg!

 

Så jeg lurte på om det var noe annet alternativ, noe billig eller gratis. Kanskje en server med .no domene som ikke kosta så mye?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hm.. Gratis alternativene passet ikke helt, men skal sjekke om jeg ikke betaler for en ny server.

8491560[/snapback]

Alternativ til .tk domenet er www.hvafduvil.moo.no :) Helt helt uten reklame og samme funksjonalitet som tk

8491757[/snapback]

Nå kommer det vel ann på hva han vil med siden sin. Skal det være en seriøs nettside, f.eks. for en bedrift, så er .moo.no et dårlig valg.

 

.no domener er forøvrig ikke gratis, og du trenger et organisasjonsnummer for å bestille slike domener.

Lenke til kommentar
hm.. Gratis alternativene passet ikke helt, men skal sjekke om jeg ikke betaler for en ny server.

8491560[/snapback]

Alternativ til .tk domenet er www.hvafduvil.moo.no :) Helt helt uten reklame og samme funksjonalitet som tk

8491757[/snapback]

Nå kommer det vel ann på hva han vil med siden sin. Skal det være en seriøs nettside, f.eks. for en bedrift, så er .moo.no et dårlig valg.

 

.no domener er forøvrig ikke gratis, og du trenger et organisasjonsnummer for å bestille slike domener.

8491986[/snapback]

Hvis man har brukt .tk fra før må .moo.no være en del mye bedre, dog derfor forslaget.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79

Om du vil ha en billig plass å hoste siden din vil jeg anbefale One.com, men dersom du skal ha .no domene må du ha orginasjonsnummer.

 

Wiken

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...