Gå til innhold

miniDV-cam til 10k


Anbefalte innlegg

Er ganske fersk i gamet så dere får være varsomme. Skal ha meg et miniDV-kamera og lurer på hva dere ville valgte til et budsjett på 10k. Skal for det meste brukes til stativfilming og med "14$ steadicams". Er det forøvrig noen sider som legger ut høydefinisjonsklipp av "testkjøringer" med kameraer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg ville tatt ein titt på Panasonic sitt GS500, eg kjøpte dette i vinter.

Det kom på førsteplass i ein test av 47stk DV-kamera i november av Forbrukerrådet, legg merke til at Sony sitt HC3 høgdefinisjonskamera kom på 3. plass og er verdt å ta ein titt på om ein MÅ ha HD oppløysning framfor generell god videokvalitet, der er 3CCD sensoren til GS500 eit steg forann 1CCDen til HC3.

 

SD format er og som regel lettare å redigere med kontra HD, for min del uansett, som brukar ein mellomklasse laptop fra i fjor.

Etter å ha hatt kameraet ei stund no er eg igrunn nøgd med "DVD kvaliteten", sjølv om HD hadde vert kos.

Etter overføring har klippa mine ein oppløysning på 1024x576(720x576 nativt), greit nok.

GS500 fungerer flott med stativ, og har "blitssko" for mikrofon/eksternlys på toppen.

 

 

GS500 i prisguiden

GS300 i prisguiden (mindre og billigare 3CCD modell, med videokvalitet nær GS500. Kan dog sjå ut som om denne modellen kanskje utgår snart, prisen er lik GS500 for augneblinken).

 

 

HC3 i prisguiden

HC7 i prisguiden (nyare modell)

 

Her har du fullstørrelse samples tatt fra GS500 og GS300 for å gje deg ein viss peikepinn på kvaliteten. Når det gjeld interlacinga du ser i klippa (horisontale streker som er spesielt merkbare på ein PC monitor ved sidelengspanning i bildet), denne ser ein ikkje når ein set kameraet til 16:9 filmmodus, då får ein ein progressiv effekt istadenfor.

Endret av Droideka
Lenke til kommentar

Visst du må ha headset, så går det visst an å bruke headset på GS500 om du kjøper litt ekstra utsyr, då ein kan bruke A/V utgongen, eg har dog ingen erfaring med dette.

Står litt om det her: http://www.pana3ccduser.com/showthread.php?t=9071

 

Når det gjeld kamera til 10k med headset og mic moglegheit trur eg ein skal leite godt, eg veit foreløpig ikkje om nye kameramodellar som støtter dette, uten at eg skal sei at eg har saufart det som er på markedet.

 

Du kunne jo ha leita etter den eldre GS400 modellen, som mangen framleis sverger til. GS500 er ein funksjonsnedstrippa, mindre versjon av dette. GS400 har headset utgong om eg ikkje hugsar feil.

Tviler på du finn det i ein nettbutikk, men Finn.no eller QXL .no er ein fin plass å leite.

Lenke til kommentar

Liten update, dette med micen fekk meg til å leite i skuffa, fannt ein overgang som fungerer knall. Testa det nettopp med headset og ein PC mikrofon. Einaste skussmålet må vel være leidningkaoset, men ellers fungerte det ypperleg.

 

Eg har ikkje funne nokon som sel denne overgangen derimot, komplett har ein i M/M, det er F/F eg har.

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=108381

 

edit:vedlagt bilde

post-17885-1177807755_thumb.jpg

Endret av Droideka
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...