pervetle Skrevet 27. april 2007 Rapporter Del Skrevet 27. april 2007 Her er mitt første protrett bilde med min 350D. Takker for kritikk! Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 27. april 2007 Rapporter Del Skrevet 27. april 2007 Det var ... hmmmm .... veldig gjennomsiktig! Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 28. april 2007 Rapporter Del Skrevet 28. april 2007 Et helt utrolig bilde! Fantastisk! Det eneste som kanskje trekker litt ned er at store deler av bilde er utbrent, fokuseringen er langt fra god engang, du har helt enormt problemer med vignettering og så synes jeg ikke hunden din smilte bredt nok.. Men sett bort ifra det, et helt fantastisk bilde. Har aldri sett noe bedre.. :love: Full pott av meg! 11/10! Lenke til kommentar
jammi Skrevet 28. april 2007 Rapporter Del Skrevet 28. april 2007 Utbrent i det eksteme Lenke til kommentar
riktig Skrevet 28. april 2007 Rapporter Del Skrevet 28. april 2007 Det er visst like fornøyelig hver gang noen glemmer å legge ved bilde. Lenke til kommentar
reds Skrevet 28. april 2007 Rapporter Del Skrevet 28. april 2007 Er så lett å tenke at bildet er der. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 28. april 2007 Rapporter Del Skrevet 28. april 2007 Hehe, ja, det er alltid like morsomt. Tråden er laget 01:18, men i brukerens profil står det at han sist var aktiv 01:17. Dotten må tilkalles! Lenke til kommentar
pervetle Skrevet 28. april 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. april 2007 Hehe, jeg fikk ikke lastet opp bilde. Så klarte jeg å være så flink å trykke lag post eller noe sånt, så der dreit jeg på draget. Fikser en ny senere. Hehe=D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå