Rindal-jr Skrevet 27. april 2007 Skrevet 27. april 2007 finner servere, men når jeg skal connecte starter spillet single player?! hva er galt?
Flamme73 Skrevet 18. mai 2007 Skrevet 18. mai 2007 finner servere, men når jeg skal connecte starter spillet single player?! hva er galt? 8486758[/snapback] Er du sikker på at du har på riktig connection på som foreksempel 56K eller ISDN. Hvis du har det så har du oppdatert programmet ditt til Windows Vista. Det er ikke smart hvis du har spill som bare vil funke til XP/98/95/NT Da får du ikke spilt over nettet skal jeg ha hørt. Det siste anternativet er at du har for høy ping/for lav connection. Hvis du har det prøv andre servere med mindre krav for ping eller rett og slett finn en ny bane som ikke krever mye. Det er de eneste anternativet hvis du ikke har lyst til og installere det på nytt for det kan jo hende du mistet installasjonen av online gameplay. Prøv noe av dette du
Insomniatic Skrevet 21. mai 2007 Skrevet 21. mai 2007 Eller du kan innstalere SAMP i C:/->Program Files->Rockstar Games->GTA San Andreas
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå