Gå til innhold

inspiron 4150 og keyboardet


dude80

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Både touchpad og trackstick kan deaktiveres, samt at du kan stille inn følsomheten på touchpad'en. (Pekaplata, for de norsktalende.)

 

Dette gjøres i kontrollpanelet, men når du først er der inne og fikler kan du jo slå på start-bar ikonet for musa, så blir det lettere å komme inn til de egenskapene neste gang du skal justere på noe.

Lenke til kommentar

Sikker på at du har riktig innstilling på TV'n?

 

Jeg hadde følgende valgmuligeter på EXT-knappen: (SCART/SVHS)

 

EXT 1

EXT 2

Y/C (EXT 2)

 

Jeg fikk ikke farger før jeg valgte alt. 3. (Uavhengig av om jeg brukte SCART-overgang eller direkte kabling.)

 

Dette har forøvrig vært diskutert i forumet tidligere - søk litt så finner du nok andre (bedre?) forklaringer...

 

Ellers har Dells supportsider også beskrivelser av fremgangsmåter, avhengig av hvilket grafikkort du har.

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...

På min Inspiron 4100 har jeg problemer med at pointeren beveger seg av seg selv i en retning i samme fart. Hvis jeg slår lett på området rundt touchpaden og blåser på den, slutter det. Dette skjer veldig ofte.

 

Jeg har ikke vært klar over at det er en innstilling for å unngå dette før jeg leste denne tråden, så det er mulig problemet løses. Jeg trodde det var støv under kantene på paden som lagde press, eller at den var ødelagt.

 

Noen innspill?

 

Mvh AM

Lenke til kommentar

Du er avhengig av å ha en TV som støtter S-video via scart (eller har en egen S-video plugg).

 

Dersom TVen har flere Scart innganger er det vanlig at bare en av dem støtter S-video. Dessverre er det mange TV apparater som ikke støtter S-video også.

 

Dersom du har flere kanaler for innsignalet må du i mange tilfeller også velge den riktige her.

 

(Har du en kanal som heter Y/C slik som DellDude er dette sannsynligvis den du skal bruke. Y/C = S-video/S-vhs)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...