Gå til innhold

KJEMPEROS til komplett.no


Anbefalte innlegg

Halla,

 

vil bare rose komplett.no til himmels. Var ute på reise og strømadapter til laptop tok kvelden . Prøvde å finne en hos lokale forhandlere men ingen hadde og i og med at klokka var 3 på torsdag var det desverre ingen mulighet for å få denne før på mandag.

 

Hva skjedde idag (fredag), jo posten hadde en pakke til meg!

 

:thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Halla,

 

vil bare rose komplett.no til himmels. Var ute på reise og strømadapter til laptop tok kvelden . Prøvde å finne en hos lokale forhandlere men ingen hadde og i og med at klokka var 3 på torsdag var det desverre ingen mulighet for å få denne før på mandag.

 

Hva skjedde idag (fredag), jo posten hadde en pakke til meg!

 

:thumbup:  :thumbup:  :thumbup:  :thumbup:  :thumbup:  :thumbup:  :thumbup:  :thumbup:  :thumbup:

8483192[/snapback]

 

 

Somregel er det postgangen som gjør at slike ting blir fryktelig forsinket, ikke leverandørene. Veldig mange som ikke forstår det :whistle:

Lenke til kommentar
Somregel er det postgangen som gjør at slike ting blir fryktelig forsinket, ikke leverandørene. Veldig mange som ikke forstår det

 

Trur det er -ikke sendt statusen folk klager over, har bedriften sendt pakken er det noe annet.

 

Jeg bestillte cpu og skjermkort hos komplett tok 2-3 dager uten helg å pakke den.

Dem må ha mye å gjøre :innocent:

Når dem får en ordre på 16000 så burde dem prioritere den før kunder avbestiller noe man lett gjør når det tar dagesvis for en vare dem har på lager.

Da blir det fristende å prøve en annen butikk.

 

16000 er nå ganske så liten ordre hos komplett, bare så det er sagt.

Men det finnes da sikkert mindre ordrer^^

 

Ja jeg skrev dem har mye å gjøre.

Endret av War
Lenke til kommentar
Somregel er det postgangen som gjør at slike ting blir fryktelig forsinket, ikke leverandørene. Veldig mange som ikke forstår det

 

Trur det er -ikke sendt statusen folk klager over, har bedriften sendt pakken er det noe annet.

 

Jeg bestillte cpu og skjermkort hos komplett tok 2-3 dager uten helg å pakke den.

Dem må ha mye å gjøre :innocent:

Når dem får en ordre på 16000 så burde dem prioritere den før kunder avbestiller noe man lett gjør når det tar dagesvis for en vare dem har på lager.

Da blir det fristende å prøve en annen butikk.

8483608[/snapback]

 

16000 er nå ganske så liten ordre hos komplett, bare så det er sagt.

Lenke til kommentar
Somregel er det postgangen som gjør at slike ting blir fryktelig forsinket, ikke leverandørene. Veldig mange som ikke forstår det

 

Trur det er -ikke sendt statusen folk klager over, har bedriften sendt pakken er det noe annet.

 

Jeg bestillte cpu og skjermkort hos komplett tok 2-3 dager uten helg å pakke den.

Dem må ha mye å gjøre :innocent:

Når dem får en ordre på 16000 så burde dem prioritere den før kunder avbestiller noe man lett gjør når det tar dagesvis for en vare dem har på lager.

Da blir det fristende å prøve en annen butikk.

8483608[/snapback]

 

Husk at vanligvis sender Komplett varer for mange millioner hver eneste dag, dessuten har de bygd om lageret hvis de er ferdig så kan ta litt ekstra tid pga dette.

 

~ Mortis360

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...