Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

3com Wireless LAN for 999kr hos PSdata. Noe å gå for?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ha meg trådløst internett og så at 3com Wireless LAN Home Connect Gateway ligger på tilbud for kr 999. http://www.psdata.no/product.asp?id=&sku=3...cation=Forsiden

Er denne ruteren bra? Funger den fint til å koble til to stasjonære og en bærbar pc til en Nextgentel Charlie linje?

Er det eneste jeg trenger i tillegg et trådløst internettkort til bærbar og 2 til stasjonær pc?

Er det også en router?

Håper på snarlig svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Innbygget 4 port swich så det blir vel litt billigere med nettverkkabler til de to stasjonære så du kan oppnå 100mb mellom de to .

For ikke å si at det går litt fortere med deling av filer .

Skrevet

Snakket nettopp med en på Nextgentel som ikke var sikker på om denne ikke kunne brukes med NGT, men med telenor.

Kan noen bekrefte/avbekrefte om denne kan brukes med NGT og/eller med Telenor.

Skrevet
Snakket nettopp med en på Nextgentel som ikke var sikker på om denne ikke kunne brukes med NGT, men med telenor.

Kan noen bekrefte/avbekrefte om denne kan brukes med NGT og/eller med Telenor.

Den kan nok brukes, men da blir det to routere og dette er unødvendig, du trenger bare et enkelt aksesspunkt og la NGT-routeren stå for routingen.

Skrevet

Tror jeg går for den.

Men jeg må bestille i dag så jeg lurer på om noen har et ok og billig trådløst kort til bærbar pc å annbefale. (PCMCIA er det vel det heter)

Kun drøyt en time til tilbudet går ut, så jeg håper noen har noen råd fort.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...