Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Application Error (0xc0000142) - system restore


Anbefalte innlegg

Når jeg skal starte steam.exe får jeg feilmeldingen:

"The application failed to initialize properly (0xc0000142). Click on OK to terminate the application"

 

Har prøvd a reinstallere steam, men det hjalp ikke. Har også søkt i timesvis, men finner ikke svar.

 

Tror det skjedde etter at jeg kjørte AnalogX - DLLArchive. Har prøvd MASSE programmer for å fikse dll og diverse, men hjelper ikke.

 

En annen ting som jeg tror skjedde samtidig er at når jeg trykke System Restore (og noe annet som Add or Remove programs og Services) så skjer det ingen ting. Jeg ser at prosessen starter, men slutter etter 1 sek. Sammenheng?? :hmm:

 

Om ingen vet svaret, vet noen hvordan jeg kommer inn på System Restore utenom den vanelige måten? (for den funker jo ikke...)

 

Edit: Har XP pro (SP2)

Endret av marcen_f
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hvis du vil systemgjenopprett, så starter du maskinen i sikkermodus, ved å tykke F8 rett før booting til XP. Så vil du vel antakelig få opp en dialog som gir deg alternativet å fortsette i sikkermodus, eller systemgjenopprette

8470520[/snapback]

 

Funka ikke det heller, tror det er noe galt med selve system restor (og de andre programmene som ikke vil starte) :cry:

 

Tror kanskje programmet DLL Archive sletta masse DLL filer som var nødvendige. Om jeg ikke husker feil så spurte programmet om xp cd'en, men så funka ikke det så jeg bare trykka videre. Tror den ville erstatte noen dll filer på pc'en med noen fra xp cd'en, men så ble de bare sletta når det med cd'en ikke funka.

 

Må være en måte å ta system restore på eller sjekke windows for dll feil, men ingen programmer hjelper ( har prøvd: regisrty - fix/cur/mechanic/seeker/booster) :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...