Gå til innhold

Reparerings tid hos Moobi/Anovo)


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg kjøpte en Nokia N73 hos netcom.no og joysticken falt av. Så da ba de meg sende den til Moobi. Det gjore jeg også. Nå har den kommet frem til dem og de skal begynne å reparere den, så derfor lurer jeg på om noen vet hvor lang tid det tar før den er ferdig sånn ca? Er så lei av å ha en gammel nokia telefon... :p

 

PS: kan hende selskapet også heter Anova. Det var det som sto på konfuluten jeg ble bedt om å sende den i. Men statusen skjekker jeg på moobi.no.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hoho den "7- dagers" dritten har jeg gått på før... kjøpte SE k750 og etter 1 uke låste den seg hver dag så jeg leverte den tilbake hos expert så når det var gått 1 uke hadde de ikke engang sendt den til rep firmaet. så etter 2 uker ringte jeg igjen når de sa at den egentlig skulle være ferdig men da hadde de akkurat sendt den. så ringte jeg etter 1 uke igjen men da var den ikke ferdig. så etter 1 mnd fikk jeg den faktisk tilbake, eneste de hadde gjort var en Software update som jeg hadde klart selv...

Lenke til kommentar

Sendte inn min tlf på anovo, sto 'sendt sentralverksted' på den status siden etter noen dager. . Etter 1 mnd ringte jeg. Da var den i sverige. Etterhvert sto det 'venter på deler' og etter ca. 2 mnd og et par purringer fikk jeg beskjed om at den var ferdig reparert. Fikk tilbake en helt ny telefon...

 

fra jeg sende telefonen i posten og til jeg fikk den tilbake tok det 2 mnd og 1 uke.

Lenke til kommentar

da er det vell veldig forskjellig på hvor lang tid det tar. Fordi de mottok min mobil 24. April. Og i dag fikk jeg mail om at siden de ikke kunne svare på hvor lang tid det ville ta før den var ferdig har de sendt meg en ny en :D Da jeg så at statusen var "venter på deler" ringte jeg å spurte om hvor lenge det ville ta, og da sa han at han skulle ringe og skjekke så skulle de sende melding dagen etter og fortelle det da. Fikk ingen melding dagen etter, men det er helt greit for nå får jeg jo en ny en. Ble plutselig veldig godt humør nå! Bare håper ikke posten bruker en uke på å få den til meg...Brukte det da jeg sendte den til dem, og det er ikke langt. Jeg bor i Oslo og verkstedet deres er i Oslo eller Kjeller.

Lenke til kommentar

Jeg sendte inn laptopen min på lørdag for en drøy uke siden og fikk den fredagen seks dager senere. Hadde sølt både melk og vann på tastaturet og ba dem kontakte meg om det ble mye å betale. Trengte ikke å betale en eneste krone. Utrolig bra service!

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Tja anovo er ikke verdensraskeste men nå skyldes dette også at en stor serviceverksted har lagt ned så anovo har fått alt av deres service også :) Men sendt dem en mail eller sjekk www.anovo.no der kan du sjekke service din direkte :) dem er rask og svare på mail :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...
Jeg ville sagt 4-5 uker to ganger med ti minutters mellomrom :p dvs 10 uker på service det :(

 

Edit: Leif

8865828[/snapback]

 

ANOVO suger balle. De brukte først 7 uker på å reparere skjermen, for så å ikke sende med kabelen tilbake. Det frekkeste var at de nektet og ba meg lete nøyere (har endevendt huset lsm). De har vært frekke, dårlig service, rotete mailer og trege til å reparere. Desverre er laptopen min der nå.

 

:no:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...