Gå til innhold

- Chess bryter loven

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

for min del ser jeg ikke noe negativt med denne prisgarantien...

de sier vel ikke at de er billigst, da de vil betale mellomlegget, mellom gamle og nye regningene... eller kanskje, men da blir de også billigst :p

Skrevet

Jo, men El-Kjøp er ingen operatør :p De garanterer å være billigere enn andre butikker, hvis ikke betaler de mellomleget (pluss litt til får å bli billigst).

Det er noe jeg ikke kan forstå her. Si at jeg nesten ikke har brukt mobiltelefonen de siste 6 månedene og har en gjennomsnittspris på 3 kroner måneden. Så går jeg over til Chess, og bruker 1000 kroner i måneden. Jeg tviler på at de ville ha gått med på å gi meg et mellomlegg på 997 kroner måneden da. Så hvordan regner de ut om du har spart noe? :)

Skrevet (endret)

Dette synes jeg blir på grensen til latterlig av forbrukerrådet. Gjør de dette kun for å markere seg eller? Har de virkelig ingenting som er viktigere å gjøre enn å begynne å sutre over et helt fair tilbud?

En ting er å forby prisgaranti hos elkjøp/etc hvor det er vanskelig å sammenligne prisene pga forskjellige produkter - men her er det jo ingen tvil.

Endret av Lurifaksen
  • Opprett ny...