Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Bredbånd i Trondheim sentrum, hvilken leverandør?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Sitter nå på en hybel i midtbyen i Trondheim, og er grundig lei NGT.

De klarer ikke levere stabil hastighet, samt mye nedetid de siste månedene. Derfor vil jeg mer enn noe annet bytte!

 

Så hva kan folket her anbefale?

Selv kunne jeg tenke meg Ventelo, da jeg er vanvittig fornøyd med det hjemme i Moss, men noen har kanskje andre tips? :)

 

 

På forhånd, takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis du har råd til det, så gå for Superbredbånd (fiber) fra NTE Bredbånd:

http://www.ntebb.no/

 

Det er samme type løsning som Lyse bredbånd leverer i Rogaland  :thumbup:

8496980[/snapback]

 

NTE leverer vel ikke i Trondheim... (NTE som i Nord-Trøndelag...)

8497045[/snapback]

Det stemmer ikke, de tilbyr bredbånd i Midtbyen i Trondheim. Som styremedlem i et borettslag i Midtbyen så ble jeg kontaktet av NTE Bredbånd allerede så tidlig som i september i fjor. NTE Bredbånd bruker forøvrig fiber fra BaneTele i sitt nett såvidt jeg vet. Jeg foreslår uansett at fredriku tar kontakt med NTE Bredbånd og hører om de kan levere til ham, for noe særlig bedre bredbånd-løsning enn dette får man ikke i Trondheim akkurat nå.

Endret av snorreh
Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Litt gammel tråd kanskje... men:

 

Hva bestemte du deg for? Og klarer de å levere? Bor selv i midtbyen og har ventelo, det fungerer greit så lenge man ikke spiller internetspill... Noe jeg gjør. Opplever utrolig høy ping, har hørt at dette kan være fordi sentralen ligger langt unna meg, men jeg aner ikke.

Lenke til kommentar

Litt gammel tråd kanskje... men:

 

Hva bestemte du deg for? Og klarer de å levere? Bor selv i midtbyen og har ventelo, det fungerer greit så lenge man ikke spiller internetspill... Noe jeg gjør. Opplever utrolig høy ping, har hørt at dette kan være fordi sentralen ligger langt unna meg, men jeg aner ikke.

 

Sjekk om du kan få VDSL2 fra NGT om du ikke har mulighet for fiber.

 

Høy ping er som oftest ikke noe med linjelengde å gjøre så fremt du har en ok hastighet.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...