Gå til innhold

Påkjørt i rundkjøring - store skader på bilen


SilentNET

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
neeeei, RX7en? her er det berre å stå på. ingen tvil om kem sin feil det var. viss forsikringsselskapet påstår skylddeling går du til forbrukerrådet.

8452880[/snapback]

 

RX-7en ja.. Den står på karosseriverksted nå for å plukkes fra hverandre. Får vel vite mer nøyaktig i morgen tenker jeg.

 

Kommer til å hoppe på skrivebordet til fyren hos forsikringselskapet om dem begynner med noe..

Lenke til kommentar
Var på vei gjennom en rundkjøring og skulle akkurat til å blinke meg ut igjen når det kom en person fra høyre. Kjørte inn i rundkjøringa og rett i siden på bilen. Traff meg rett foran høyre forhjul.

8452706[/snapback]

Da er det nok hun som kjørte på deg som har all skyld, ja. Skulle forsikringsselskapet klare å få til delt skyld på dette, bør du klage på den avgjørelsen. Jeg har gjort det en gang. Det nytter det.

Lenke til kommentar

Dem betaler for leiebil ja. 2006 Audi A4 Avant. Klager ikke på den biten. Skinn, xenon, ryggesensor, audi concert++ Men dessverre bare 1.6 og fwd.

 

Uansett, gleder meg til å få bilen min tilbake. Det har meldt seg flere kjøpere bare de dagene den har vært på verksted, så mulig den forsvinner til en kjøper ganske snart også.

 

Vi får se hva som skjer.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...