Gå til innhold

Firefox extension siden nede?


Machz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm, merkelig...Kommer ikke inn på addons.mozilla.org eller .com. Får bare tidsavbrudd og sånn har det vært flere dager nå. Nedlasting av FF gikk helt strøkent. Har bare fått lagt inn to tillegg og det er DownThemAll og foxmarks. Snedig...

Lenke til kommentar
Hmm, merkelig...Kommer ikke inn på addons.mozilla.org eller .com. Får bare tidsavbrudd og sånn har det vært flere dager nå. Nedlasting av FF gikk helt strøkent.

Samme her.

Nettop formatert og satt opp PC'en på nytt med Firefox 2.0

(med en SINNSVAKT irriterende "spell checker" som retter ALLE norkse ord jeg skriver og merker dem med en rød strek btw :hrm: )

Og når jeg går inn på sider kommer det alltid "du trenger blablabla for og vise innholdet på denne siden skikkelig".. jeg trykker på linken, men får jo ikke lastet ned noe!

 

 

EDIT: Og forresten... hvordan fikk jeg det slik at Firefox åpner de "Tabbene" jeg hadde oppe når jeg lukket den, når jeg åpner FF på ny?

Endret av Lakus
Lenke til kommentar
(med en SINNSVAKT irriterende "spell checker" som retter ALLE norkse ord jeg skriver og merker dem med en rød strek btw  :hrm: )
Høgreklikk i tekstfeltet og fjern haka frå «Spell check this field».

Redigert: OK, det skrudde den visst ikkje av for alltid. Vil du leggje til ordliste for nynorsk/bokmål, høgreklikk i eit felt og vel Språk --> Legg til språk.

 

For å skru den av, skriv about:config i adressefeltet og trykk enter. Søk der etter spell, og set layout.spellcheckDefault til 0. (kjelde)

EDIT: Og forresten... hvordan fikk jeg det slik at Firefox åpner de "Tabbene" jeg hadde oppe når jeg lukket den, når jeg åpner FF på ny?
Ny funksjon i Fx 2.0. Vil du skru den av, gå inn i innstillingane og sjå under fana "Main", i feltet Startup. Endret av Torbjørn T.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...