Gå til innhold

Hvor mye er detta lydkortet verdt?


Anbefalte innlegg

Holder på og strippe ned gamle pcen, og skal legge div. ting ut på bruktmarkedet her på hw. Jeg har ikke mye peiling når det kommer til lydkort, så håper noen her kanhjelpe meg. Dette står diverse steder på kortet: Creative Sound Blaster Audigby2. Model nr:SB0240. Hva er dette verdt på bruktmarkedet, hvis det i det hele tatt er verdt og legge ut.. :hmm: ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Holder på og strippe ned gamle pcen, og skal legge div. ting ut på bruktmarkedet her på hw. Jeg har ikke mye peiling når det kommer til lydkort, så håper noen her kanhjelpe meg. Dette står diverse steder på kortet: Creative Sound Blaster Audigby2. Model nr:SB0240. Hva er dette verdt på bruktmarkedet, hvis det i det hele tatt er verdt og legge ut.. :hmm: ?

8447040[/snapback]

 

Det er jo fortsatt et godt lydkort selv om det ikke er siste generasjon. Vil si at du kan få et par hundre kroner.

Lenke til kommentar
Holder på og strippe ned gamle pcen, og skal legge div. ting ut på bruktmarkedet her på hw. Jeg har ikke mye peiling når det kommer til lydkort, så håper noen her kanhjelpe meg. Dette står diverse steder på kortet: Creative Sound Blaster Audigby2. Model nr:SB0240. Hva er dette verdt på bruktmarkedet, hvis det i det hele tatt er verdt og legge ut.. :hmm: ?

8447040[/snapback]

 

Det er jo fortsatt et godt lydkort selv om det ikke er siste generasjon. Vil si at du kan få et par hundre kroner.

8447259[/snapback]

 

Takker:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...