Gå til innhold

OC CPU, Cedar Mill?


Anbefalte innlegg

Hei

 

Skal kjøpe nytt HK, CPU, RAM og GPU. Tenker på å kjøpe en rimelig men god cpu, som ved hjelp av vannkjøling skal klokkes langt :thumbup:

 

Ser på forumet at prosessorene som er bygd på Cedar Mill teknologien er veldig klokkevennlige, så disse er aktuelle.

 

Har sett på litt diverse:

Intel Celeron D 352

Intel Celeron D 356

Intel Pentium 4 631

Intel Pentium 4 641

 

Noen som har forslag til andre klokkevilligeog rimelige prosessorer? Kommer til å gå for ett klokkevenlig HK i 1000,- klassen.

 

Hvilken cpu bør jeg gå for? Skjønner jo at det ikke er vits å bruke FOR mye penger på en singelcore, da kan jeg likegodt kjøpe E6300 :p

Endret av aplus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser at du får Core 2 Duo E4300 for 995 hos netshop nå. Er litt dyrere enn de prosessorene du har satt opp der, så det blir jo et spørsmål om hvor mye penger du skal bruke. Når du først skal styre med vannkjøling er det jo kjekt med en nyere CPU.

Lenke til kommentar
WR'en P4 631 er jo over 7GHZ. Så ville ha tatt den :)

8446808[/snapback]

Kult :!: Men blir ikke såå ekstremt på meg :p som sagt blir det vannkjøling med event. hjemmelaget radiator ( har en far som kan mekke sammen det meste :thumbup: )

Mulig jeg går for noe sånt ja, ingen so har en som ligger og slenger? :tease:

Lenke til kommentar
Ser at du får Core 2 Duo E4300 for 995 hos netshop nå. Er litt dyrere enn de prosessorene du har satt opp der, så det blir jo et spørsmål om hvor mye penger du skal bruke. Når du først skal styre med vannkjøling er det jo kjekt med en nyere CPU.

8446842[/snapback]

Skjønner hva du mener.. Må nok bli brukt dersom det blir en av de jeg listet opp :roll: Er E4300 en god klokker?

 

Edit: Ser her at den er en god klokker! :)

Endret av aplus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...