Rot Skrevet 22. april 2007 Skrevet 22. april 2007 Regner snart med at Buggen i SI snart kommer til og aktiveres, så jeg tenkte jeg skulle installere Denne Pathen: http://tessource.net/files/file.php?id=10278 Hvordan gjør jeg det? (Er NOOB på data )
Teodorull Skrevet 22. april 2007 Skrevet 22. april 2007 (endret) Det der er ikke en patch, det er en mod. Uannsett; du "pakker ut" filene i oblivion\data- mappen. Endret 22. april 2007 av Teodorull
Rot Skrevet 22. april 2007 Forfatter Skrevet 22. april 2007 Hva mener du med og pakke den ut i Oblivion\data? Hvis du mener og dobbelklikke på den så går det ikke.
Teodorull Skrevet 22. april 2007 Skrevet 22. april 2007 hva for en type fil er det vi har med å gjøre?
MiSP Skrevet 22. april 2007 Skrevet 22. april 2007 (endret) Det er en zip-fil. Windows XP klarer å åpne denne helt fint. Inni zip-filen er det to filer - en som heter FormIDReferenceBugFix.esp og en som heter Readme Form ID.txt. Det stod ikke noe vettugt i sistnevnte, så ignorer denne. Du skal pakke ut FormIDReferenceBugFix.esp, som skal plasseres i Program Files\Bethesda Softworks\Oblivion\Data\. Her ligger det en fil som heter Oblivion.esm. Du skal ikke gjøre noe med denne, men hvis du ser den, så er du på riktig sted. Du skal altså putte FormIDReferenceBugFix.esp i samme mappe som Oblivion.esm. Når du har gjort dette, starter du opp Oblivion, trykker på "Data Files" i launcheren, og haker av FormIDReferenceBugFix.esp. Voilà. Endret 22. april 2007 av MiSP
Rot Skrevet 22. april 2007 Forfatter Skrevet 22. april 2007 Hvor finner jeg Program Files\Bethesda Softworks\Oblivion\Data\ ? (Ja vet at jeg er HELT noob på data)
Bamsemumsen Skrevet 22. april 2007 Skrevet 22. april 2007 Tror ikke du skal spille mer, jeg, hvis du ikke skjønner noen ting. Oblivion-mappen finner du der du installerte spillet. Gå inn på Min datamaskin -> Lokal disk (C:) -> Program files.
sv1 Skrevet 22. april 2007 Skrevet 22. april 2007 (endret) Har det ikke kommet ut en offisiell patch fra Bethesda da? Mye enklere, bare å trykke på .exe fila, og iløpet av noen sekunder er den lagt inn Endret 22. april 2007 av sv1
FredrikFtw Skrevet 22. april 2007 Skrevet 22. april 2007 Tror ikke du skal spille mer, jeg, hvis du ikke skjønner noen ting. 8446712[/snapback] For da lærer han mye >.>
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå