Gå til innhold

Nokia med god batterikapasitet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har du sjekket i prisguiden, tlf med 1 mp kamera og over xx standby og taletid, f.eks. disse?

har du hatt en av nokias nseries og skal ha en tlf med normal stanbytid, eller en tlf med ekstra masse stanbytid

til bruk når du skal på en poleskpedisjon nå og da? :p

selv om du har få kriterier, så passer k810 perfekt til akkurat de. den har 10 t taletid, og 400 t standby.

Lenke til kommentar

Jeg skal ordne telefon til en kollega på jobben. Han snakker MYE i telefonen hver da. Nylig skaffet han seg en Nokia 6290, og der er han heldig hvis batteriet holder til kl. 14.00! Med andre ord, han er sterkt misfornøyd. Og ja, han har skrudd av 3G, blåtann osv.

N73 er jo til og med mye bedre enn dette.

Ser det anbefales SE K810, men han vil helst ha Nokia.

Endret av Stig73
Lenke til kommentar

nei, tror ikke k810 hadde vært det perfekte valget akkurat, men av de få kriterier du nevnte var den veldig god på alle.

ok, her er en oversikt hvor jeg har firt på kravene og hvor det bare er nokia.

nokia 6290 har

Batteri: Taletid: 3,5 timer GSM, 3 timer 3G.

Hviletid: 270 timer.

så jeg har satt kravene bare litt over det. det er et forferdelig lite utvalg om man justerer kravene bare litt høyere..

post-108787-1177109616_thumb.jpg

disse tror jeg er sannsynlig å velge blant (iforhold til de andre, og uten tanke på pris f.eks.)

dette var veldig vanskelig.. hav skal han bruke tlf til ellers?

post-108787-1177109659_thumb.jpg

her er tlf ordnet etter først taletid, så stanbdbytid.

jeg får det ikke til å gå opp.. de tlf som er bra har dårligere battteritid..

angrer på at jeg skrev innlegget, jeg bare forvirrer deg jo, og itillegg meg selv.

har ikke merket nokia har så få med bra batteritid. kanskje prisguiden søker litt feil? noe er liksom litt galt.

Endret av megaloman
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...