Gå til innhold

Photoshop - Svart/hvitt, områder med farger(?)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Heisann, er det noen som vet hvordan/om det er mulig å gjøre et bilde helt svart-hvitt, deretter gi enkelte områder farge? :)

8424314[/snapback]

Mitt tips vil vere å lage eit nytt layer av delane du vil ha farga på/Alt uten om det du vil ha farge på og gjere det svart kvitt deretter, men ha fargelayersa øverst.

Skrevet (endret)

Det er mange måtar å gjere det på.

1. Gjer biletet til svartkvitt med valfri metode og bruk so History brush på dei områda du vil ha i farge.
  2. Dupliser laget, gjer det øvste til svartkvitt og visk bort/masker bort det som skal vere i farge.
  3. Legg til eit Channel mixer-justeringslag, gjer svartkvittkonverteringa her og bruk maska til å få fram områder med farge.
  4. Bruk Hue/saturation, slik eller slik.

Kan vere det er fleire, men det var desse eg kom på no.

Endret av Torbjørn T.
Gjest Slettet+9871324
Skrevet

Noen som vet hvordan man gjør det i Photoshop Elements 5.0?

Skrevet

Du kan duplisere laget, gjere det øvste til svarkvitt og viske bort det som skal vere i farge. Lagmasker er i utgangspunktet ikkje tilgjengeleg i PSE, men du kan få det ved å gjere slik det er skildra her. Justeringslag (adjustment layer) veit eg ikkje om du finn i PSE, men om du har det, kan du bruke eit Hue/Saturation-justeringslag for å konvertere til svartkvitt, og male med svart på maska for å skjule.

Gjest Slettet+981234789
Skrevet

hvis jeg skal gjøre dette i en film, må jeg gjøre dette i PS frame for frame?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...