Gå til innhold

Nye DX10 shots (Crysis, AoC, Hellgate London)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er og viktig å hugse på at nokre få bilete ikkje fortel noko om kor bra spelet kjem til å bli. Eit bilete kan og lyge med tanke på korleis grafikken er. Ting kan sjå anerledes ut når det beveger seg. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Det er og viktig å hugse på at nokre få bilete ikkje fortel noko om kor bra spelet kjem til å bli. Eit bilete kan og lyge med tanke på korleis grafikken er. Ting kan sjå anerledes ut når det beveger seg. :)

8440730[/snapback]

Det er der video kommer inn :) Og Crysis ser veldig bra ut i video. Har faktisk funnet ut at noen spill ser faktisk bedre ut "live" enn på bilder og video, selv om de ser bra ut der å. F.eks test drive unlimited. Bildene og videoene ser veldig bra ut, alikevel ser det bedre ut når jeg prøver det selv.

Endret av Andreas045
Skrevet

Kan vere at eg er litt vant med grafikken til Crysis no og ikkje let meg imponere så mykje lenger, men grafikken i filmane slår meg ikkje alltid som så fantastisk.

Bare for å presisere det, når eg sa at eit bilete ikkje fortel om kor bra spelet kjem til å bli tenkte eg ikkje på grafikken, men spelet som heilheit. No ser det ut til at det store fleirtalet i hovudsak kun gleder seg til grafikken til Crysis, og ikkje spelet. Dette gjer og at andre spel som har stort potensiale blir overskygga (som Hellgate i denne tråden).

Skrevet

Er fullstendig enig i at Crysis kan komme til bli ett dårlig spill, der bare action og den visuelle opplevelsen appelerer. I Far Cry var handlingen talentløs og så lite gjennomført, at man nesten ikke skulle tro det. Musikken var også ganske kjedelig. Eneste som appelerte i spillet var action og det visulle, ihvertfall for min del.

Derimot hvis de klarer og få en oppegående historie som man finner i for eks Metal Gear Solid 2 (verdens beste actionspill) og fengende musikk (musikken brukt i EA traileren er relativt bra), kan dette bli et knakende bra spill. :)

Skrevet

Hellgate kommer nok ikke til å selge primært pga grafikken. Det er noen av de samme karene som lagde Diablo, og i likhet med Diablo II da det kom har vel Hellgate vært under utvikling leenge - jeg forventer med andre ord ikke cutting edge grafikk, men derimot svært polert og avhengighetsdannende gameplay. :)

Skrevet

Nøyaktiv hva er DX10 med noen av disse screenshotsen?

De er utvilsomt umåtelig pene, men det er da mulig å få til med DX9 også.

Jeg mener å ha lest at lyset som kommer ned mellom bladene på trærene i AoC krever DX10. Har noen peiling på hvordan dette ville sett ut med DX9?

Skrevet (endret)

Etter hva jeg har lest er det hovedsaklig ytelse som DX10 forbedrer når man bruker de samme dx effektene.

Altså at man kan vise mer på skjermen samtidig enn hva man kunne med dx9 med samme framerate. Grovt sagt :p

Endret av M@R7!N

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...