Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, du vet Intel blir jeg ikke å vurdere før det kommer på socet T og en cpu på ca 4,0 det hadde jeg ikke gjordt uansett om denne klokka eller ei.

Skrevet

Gi'n 1.7 da ;)

Er forresten minnekontrollern som oftest ryker på A64, så det er VDimm en bør være forsiktig med først og fremst, så lenge tempen på cpu er relativt grei.

Jeg TROR det var slik, er ganske sikker, motsi meg gjerne.

Skrevet

Ja, det stemmer at de liker høy vdimm dårlig (høyeste umoddet kort tillater er nok ikke noe problem, dette er vel ikke mer enn 2,8v eller noe?), men de liker dårlig over 2v vcore, da har de en tendens til å dø...

Skrevet
Ny oppdatering : 24775 poeng , det går fremover.

Snekker`n

Kjempe Snekker'n!! du stopper vel ikke her? :p

btw. har bestillt en P4 3.0GHz NW nå, kommer i posten om ikke så mange dagene! Ble lei 2.6'en min...

Skrevet (endret)

Nei,håper ikke det men venter på ny ram . Husk dette res er med en std 256 TwinMos brikke på 2,5-3-3-8

Endret av Snekker`n
Skrevet (endret)

Wooohooo. Endlig over 7000.

Nei. Vent nå litt. Va 01 score detta. Ikke 03 :green:

7318

AMD XP1700+ Palomino @ 1550MHz

Minne: 2 2 2 1T

GF3 Core: 243MHz Memory: 510MHz

Prim95 og ellers stabilt.

Endret av Veritas_
Skrevet
Nei,håper ikke det men venter på ny ram . Husk dette res er med en std 256 TwinMos brikke på 2,5-3-3-8

Hvilken ram venter du på?

Skrevet
Siden BH brikker er umulige å få tak i skll jeg prøve ocz 3200 denne er oppgitt å kunne kjøre 2-2-5-2

Er det disse BH-6 brikkene du skal slå til på eller?

/me elsker mine BH-5 brikker :cool:

Skrevet (endret)

Er det BH.6 brikker eller? Skal jo være like raske de, men må kjøre en "RÅ" volt mod for å få tynet de skikkelig. Mener på at jeg leste 3.6v for å klare 500MHz eller mer ved Cl.2-2-2-5. Bare å finne frem loddebolten :D

Endret av JimRamse
Skrevet (endret)
Er de BH.6 de eller? Skal jo være like raske de, men må kjøre en Rå volt mod for å få tynet de skikkelig. Mener på at jeg leste 3.6v for å klare 500MHz Cl.2-2-2-5. Bare å finne frem loddebolten  :D

hehe, ja de er BH-6, du må kunne gi dem GANSKE mye volt, 3.2v holder såvidt her, gir du dem 3.4v++ så vil de vise hva de er gode for ;)

Fant link til dem på OCZ sin hjemmeside

http://www.ocztechnology.com/products/memo...Limited_Edition

NB!! Dette er limited edition, så hvis du skal ha dem, må du være rask!

Endret av Gef

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...